steeds rode vlekken bij spinazie

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tuc, 21 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Het is mij nu al een paar keer opgevallen dat mijn zoontje rode vlekken in zn gezicht krijgt als hij spinazie eet. Hij heeft er tijdens het eten geen last van en s avonds of s nachts ook niet.
    Het is echt alleen bij spinazie.

Wat zou dit kunnen zijn en is het toch een reden om het niet meer te geven ook al lijkt hij er geen last van te hebben??

2. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Een lichte allergie?
    Ik zou het in kleine porties geven. Om te kijken wat het doet in verloop van tijd.

3. Janna

Janna Fanatiek lid

En zijn die vlekken na het eten meteen weer weg? In dat geval vind ik het niet echt als een allergische reactie klinken. Bij een allergische reactie op eten komt de reactie meestal pas ietsje later, omdat je het eerst moet opnemen in je lichaam. (Tenminste, bij uitslag op de huid. Een opgezette tong/mond/keel kan wel veel sneller optreden.) Geen idee wat het dan wel zou kunnen zijn.

Edit: Ik zou even een paar weken (twee ofzo) geen spinazie meer geven en het dan weer een keer geven.

4. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Hier combinatie met rode wangen en wat rood/oranje onrustige huis door wortelen denk ik... Ik ga nu ff tijdje wortelen uit het lijste van groentehap halen hopen dat het rustig wordt.

5. tuc

tuc Niet meer actief

ja met 10-15 minuten zie je er niks meer van.

Deel Deze Pagina