Gisteren mijn laatste volledige avondje gewerkt en alles doet me zeer! Vooral mijn heupen doen pijn maar daar beneden lijkt alles gewoon helemaal beurs. Volgende week toch maar even de fysio bellen denk ik. Maar voor nu?!?! Zou paracetamol helpen voor de pijn? Iets zwaarders mag ik niet toch? Wat deden jullie bij deze klachten. Tips zijn meer dan welkom!
Ik herken je probleem.. ik neem wel paracetemol, maar wil er ook niet teveel van slikken.. het haalt de scherpste randjes van de pijn af maar meer ook niet.. ik zou vooral rustig aandoen.. niet teveel tegelijk willen en alles afwisselen met rust.. sterkte!
Inderdaad naar de fysio gaan. Ik heb ook veel rug/bekkenklachten en van de fysio moet ik die zoveel mogelijk ontzien. Sindsdien is het wel beter gelukkig. Misschien kun je beter gelijk een bekkenfysio zoeken, die kan meer voor je betekenen. Ik loop tot nu toe bij een gewone fysio en ik denk dat ik toch naar een bekkenfysio ga. Je mag van de huisarts best een of twee paracetamol innemen, maar ik zou het niet dagen achter elkaar doen. Ik hou er ook niet van hoor, maar ik heb een keer of 2 wel pcm ingenomen. Kijk zelf even of het werkt, bij mij was dat de ene keer wel en de andere keer niet..
Als de pijn aan blijft houden dan zou ik even de fysio inschakelen. Eenmalig 2 pcm. innemen is niet erg, het helpt de scherpe kantjes ervan af. Maar ga het niet dagelijks als standaard doen.