hallo, mijn kindje is nu een week oud en ik ben erg onzeker. hij huilt savonds namelijk best veel en maar zodra ik hem oppak is hij stil ik vind het zo zielig maar nu zeggen vele dat ik hem beter kan laten liggen wat moet ik hier nu mee : groetjes mammie
Gewoon je kindje oppakken en troosten. Hou hem maar lekker dicht bij je. Ik zou een kindje die zo jong is nog niet laten liggen huilen.
nooit laten liggen, en zeker niet doen als je er niet lekker bij voelt. je kindje kan zich eenzaam voelen. hij/zij is tenslotte 9 maanden heeeel dicht bij je geweest. gewoon lekker op pakken en doen wat jouw moedergevoel je zeg! vooral niet luisteren naar anderen die het zogenaamd beter weten. verwennen doe je pas later vanaf 3 a 4 maanden gaan ze dingen pas door krijgen.
Marleen huilde 's avonds ook. Gewoon lekker oppakken en blijven knuffelen. Ze valt dan in je armen in slaap en dan leg je haar gewoon terug in bed. Dit gaat vanzelf over.
Lekker oppakken knuffelen en troosten. Doe wat jou gevoel je ingeeft. Zo'n kleintje kan je nog niet verpesten. En als Daan huilt dan pak ik hem ook op en troost ik hem ook en hij is echt niet verpest hoor.
Net zoals de rest al zei, oppakken en heel veel knuffelen En nog een tipje soms willen ze weer wakker worden als je ze net terug in bedje hebt gelegd... omdat voor te zijn kun je even een hydrofiele doek 30 sec in de magnetron doen (600 w) en die dan in het bedje leggen en je kleintje dan daar opleggen. Dan is het lekker warm en worden ze niet zo snel wakker als je ze terug in bed legt. Bij ons werkte het in ieder geval goed! Succes
hey, heel erg bedankt voor jullie reacties jullie hebben gelijk ik doe gewoon wat ik moet doen hihi kan het niet over mijn hart krijgen om hem te laten liggen ga hem lekker verwennen en dan zie ik later wel weer groetjes mammie
Lekker bij je nemen. De tijd gaat zo snel en nu wil hij na 5 minuten alweer spelen en niet meer knuffelen, dus geniet ervan. Verwennen kan je ze er niet mee.
Troost en knuffel (en voed) je kleine mannetje maar lekker veel en zeker als hij huilt. Is goed voor hem én voor jou! Hij is nog zo klein...
Lekker mee tuttelen meid, ze vinden dat fijn, en hebben dat absoluut nodig. Je kunt je baby ook in een draagzak doen, dat vinden ze ook vaak erg fijn.
hoi hoi onze hummel is nu een paar daagjes oud en als hij huilt dan pakken we hem gewoon lekker op om te troosten. het is niet zo dat we hem bij ieder piepje oppakken, maar als we merken dat het niet na een paar minuutjes ophoudt dan pakken we hem gewoon lekker bij ons en daarna is het vaak ook gewoon goed. gewoon lekker vertroetelen en ik merk zelf ook dat als Scott last heeft van zijn darmpjes en papa en ik krijgen hem getroost dat je daar als ouder zijnde ook echt zelfvertrouwen krijgt en dat is ook een fijn gevoel. en ach wat is er nu mooer dan dat kleine hummeltje bij je nemen en lekker te tuttelen en te knuffelen! liefs een trotse mama! joyce
Ik heb van onze kraamverzorgster te horen gekregen dat je een baby rond deze tijd juist veel moet knuffelen oppakken etc. zeker als die huilt zodat hij een gevoel van veiligheid krijgt. Je verwend hem echt niet teveel als je lekker met m knuffelt, gewoon lekker doen dus.
Lekker vasthouden en als ie wil aanleggen. Hij is nog maar net buiten en mist je aanwezigheid gewoon.