Zoals veel mensen in deze tijd ben ik flink verkouden. Neus gelukkig niet verstopt. Maar nu zit ik net aan de koffie en voel mijn neus lopen, dus pak mijn zakdoek. Is mijn zakdoek ineens knalrood, bloedneus. Nu weet ik dat je een bloedneus kan krijgen met een verkoudheid omdat je neus geirriteerd kan raken door snot en je er dan teveel aanzit. Heb ik vaker gehad. Maar was er nu zo verbaasd over dat dit zomaar gebeurde zonder verstopte neus oid. En het was ook niet echt een klein beetje..... Eigenlijk wil ik hier niks mee, want hoot erbij maar was gewoon verbaasd
Ik had het ook, ik was zo verkouden ik had er kiespijn van! De dag dat alles eruit kwam en het ook weer over was kwam er ook helderrood slijm uit, alleen dan van onder want ik werd net wakker.. Ik schrok wel echt hard maar het was daarna niet nog een keer gebeurd anders was ik toch wel even naar de HA gegaan..
Had ik eergisteren ook; alleen dan in de vorm van een rode bloederige snotsliert. Jum jum (not). Die verkoudheid die momenteel door Nederland heerst is best pittig.
Ik heb al mijn hele zwangerschap dagelijks minimaal 1x een bloedneus, zomaar, zonder waarschuwing... Soms echt heftig (lees kleren vies en min 10 achterover zitten met dichtgeknepen neus) en soms maar een beetje. Gek wordt ik ervan, maar schijnt ook zwangerschapskwaaltje te zijn en er is niks aan te doen helaas.
Hier geen bloedneus maar ook al dik 2 weken verkouden. Doof, oorpijn, hoofdpijn, 'kiespijn', geen smaak... Pfff ben er helemaal klaar mee. Heb t ook nog nooit zo erg gehad.
Achterover zitten bij een bloedneus word al een paar jaar afgeraden. Hier staat wat je wel moet doen; https://www.gezondheidsplein.nl/dossiers/spontane-bloedneus/wat-moet-je-doen-bij-een-spontane-bloedneus/item43356
Dat '' virus '' hing hier ook in de klas van mijn jongste zoontje. De kids waren eerst wat hangerig en begonnen toen te snotteren en ineens spontaan kregen ze een bloedneus. Uiteindelijk waren er van de 25 kindjes maar 4 kindjes die het niet hebben gehad ( waaronder mijn zoontje ) de rest is denk ik zeker dik 1,5 week ziek geweest.