Verkouden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Knuffie85, 21 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Daar zitten we weer 3de nacht op rij dat me meisje wakker wordt door een verstopte neus.
    Genruik van otrivin al de flesjes zoutoplossing maar die helpen ook weinig. Voor overdag voldoende maar niet voor snachts.
    Weet het even niet meer. Iemand tips?
    Ga denk ik zowiezo even de huisarts bellen straks, want merk aan haar dat ze er zelf gewoon veel last van. Is overdag ook niet zo vrolijk als anders.

2. Chelsey88

Chelsey88 Bekend lid

5 okt 2014
    505
    589
    93
    Een gesneden ui op de kamer?
    Hielp hIer erg goed, alleen ruikt alles naar ui ;)

3. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ui inderdaad. Bedje schuin zetten. Een luchtbevochtiger kan helpen, als je die hebt. En nessivine voor baby's Om de neus wat vrij te houden.

4. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Hoe slaapt ze overdag? Kan ze last hebben van haar oren?
    Ik zou denken aan een oorontsteking.

Ui helpt hier ook. En Luuf. Als ze dat al mag dan. Beterschap

5. Knuffie85

Overdag slaapt ze redelijk ook niet geweldig.
    Bedje schuin zetten gaat niet goed want ze slaapt op haar buik. Luuf heb ik al opgesmeerd op haar borst en onder haar voeten.
    Ui heb ik nog niet geprobeerd. Dat zou ik vanavond nog kunnen doen
    Of ze kast heeft van haar oren kan ik niet zeggen. Ze zit er niet aan.

6. Knuffie85

Ze heeft dus idd een middenoorontsteking. Moet dit even in de gaten houden krijgt nog geen antibiotica.
    Ze heeft wel neusspray gekregen zodat ze snachts hopelijk beter kan adem halen en ook slapen.

7. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Ahh, beterschap voor die kleine meid.
    Oorontsteking komt bij die kleintjes wel vaker voor als ze verkouden zijn. En dat is soms best lastig te zien, en zitten echt bikkels bij die het niet snel laten zien hoor. Je kan het opmerken als slapen lastig is. Wanneer ze plat liggen hebben ze dan soms meer last van hun oren.
    Als het slapen maar goed gaat he, daar knappen ze ook al een flink stuk van op.

8. Knuffie85

Ja idd als ze maar goed slapen. Nu n de neusspray slaapt ze goed. Hopelijk is dat vanacht ook zo.
    Ze is net na 5 maanden antibiotica gehad te hebben mogen stoppen. Dus nu moet ze haar weerstand helemaal gaan opbouwen.

Deel Deze Pagina