Morgen een kleine operatie

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fleur1, 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Morgen is het dan zover Daan zijn amandelen gaan eruit, buisjes erin en heel zij holte worden schoon gemaakt.

Ik heb er tot vanmiddag geen moeite mee gehad maar nu kan ik alleen maar huilen.

Hopelijk is dit het einde van alle oor en keel ontstekingen en verstopte neuzen en vooral het benauwde.

2. mamita feliz

mamita feliz Actief lid

20 okt 2007
    260
    0
    0
    docente
    Lima
    Succes!
    Ik zou ook de hele dag met een brok in mn keel lopen hoor en af en toe lekker huilen lucht ook best op! Is heel normaal.

3. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Fleur veel suc 6 !

Mijn dochter wordt ook geholpen aan dr amandelen...

Zou je hier ook neer willen zetten hoe het is gegaan en of het meeviel voor Daan ?

Ik krijg vanmiddag te horen wanneer ik moet.

Lieve Daan, alvast heel veel beterschap !

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    We zijn thuis hij is om 815 onder het mes gegaan en ze waren pas om 845 klaar. terwijl ze hadden gezegd dat het een ingreep was van 5 min. Zijn amandelen waren zo verkleefd bij zijn neus dat ze heel voorzicht en met veel moeite hebben los gekregen. Zijn buisjes zaten er zo gelukkig.

Dan huilde heel heftig uit zijn narcose maar slaapt nu weer lekker.

Ik vind dat we niet moge klagen hoe alles is verlopen.
    En ik ben blij dat het erop zit.

En weet je wat we gelijk merkte hij is niet meer benauwd

5. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Owww fijn dat alles goed is gegaan !

Hopelijk heeft hij er niet zo veel last van.

Ik ben vanmorgen weer bij KNO arts geweest, zolang ze geen koorts krijgt bij ontstoken amandelen laat hij ze zitten. Arme kind heeft elke maand last :( dan eet en drinkt ze niks tot we antibiotica hebben..... Over 3 maanden terug komen.

Hoe oud is daan eingelijk ?

6. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Fatih heeft dus al 2 keer in 1 maand oorontsteking, nu weer! hoge koorts en flink verkouden en de benauwdheid! Mijn huisarts vind het niet nodig om door te sturen naar de KNO arts! maar ik vind het niet normaal dat een baby van 7 maanden al 2 keer oorontsteking heeft gehad.

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Daan is 10 maanden en heeft eerst links dan recht oorontsteking en dat wisselt zich iedere week af en als we allebei de kanten 2x hebben gehad dan komt er keelontsteking aan.
    Hij heeft er wel heel veel last van is nog niet stil geweest vandaag dat beloofd nog wat voor vanacht.

8. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Fleur, hoe is het met Daan gegaan vanacht ?

Hopelijk knapt hij snel een beetje op !

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat fijn dat de operatie goed is gegaan... Wel langer dan verwacht, maar ja alles is eruit nu! Hopelijk alle ellende voorbij!

Hoe is het vandaag met Daan?

10. kim en maikel

kim en maikel Bekend lid

19 jun 2006
    572
    0
    0
    moeder
    lieshout
    Heel fijn dat alles goed is gegaan.
    Heel veel beterschap verder met je kleine man.

11. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Het is echt 1 grote ramp. Daan wilt alleen maar mama en mama kan maar denken om op te staan en hij word helemaal panische. bang dat ik weg ga. Hij wilt alleen maar hangen op me schoot terwijl hij dat juist nooit wilt. De hele nacht heb ik opgelopen omdat hij zo pijn heeft hij heeft net wel eindelijk een flesje gedronken

12. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ooohhh meid wat verschrikkelijk dat je mannetje zo'n pijn heeft!
    heel veel beterschap!
    hij is natuurlijk te klein voor en ijsje ofzo he, anders zou je dat eens kunnen proberen om de pijn te verzachten.

x

13. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Het is gewoon heel vervelend maar hopelijk is het morgen gewoon weer wat normaler. Je kunt natruulijk zo'n kleintje niet uitleggen van als je een paar slokke neemt de scherpe pijn weg is. Ik heb eerst heel bruut met een spuitje ijswater eringespote hij merkte dat dit pijn verlichtend was en dronk toen in 1 teug zijn fles leeg.

Hopelijk knapt hij ook gewoon lekker op als hij gnoeg gegeten heeft.

14. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Ja idd drinken of iets kouds is belangrijk !

Voor jou is het nu ook zwaar, dikke knuffel voor daan !

15. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    echt super zwaar is het niet ik heb het gevoel dat we gewoon weg weer in de 1e 4 maanden van daan zitten toen deed hij alleen maar huilen. en je weet nu dat het binnen een paar dagen weg is.

Deel Deze Pagina