Vanaf welke maand mag je een klein beetje olijfolie door het eten doen? Ik ga vandaag voor het eerst aardappels mengen met groente en dacht dat het misschien wat zachter is als ik er een paar druppels olijfolie in doe... Kan dat of kan ik daar beter nog even mee wachten?
Lijkt mij geen probleem. Wij deden een beetje roomboter of een beetje olijfolie (net hoe het uitkwam) door het eten wat we voor dochter maakten. Werd het wat smeuïger van. Edit, ik vond dit topic nog: http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/489195-mag-een-baby-6-maanden-olijfolie.html
Olijfolie is heeeel gezond voor je 2 beauty's. Ik gaf het m'n dochter al sinds ze 4 maanden is. Je kan het op geroosterd brood smeren en dat haar zo geven. M'n dochter is daar dol op. Ook heel lekker en gezond door je aardappelen er smeuïg mee te maken. Ik heb net trouwens visolie met een citrus smaakje gekocht voor m'n dochter. Heb er spijt van dat ik haar dat niet eerder gaf.
Vanaf vier maand. Ik heb altijd olie bij de groenten gedaan, vetten zijn gezond voor baby's. Wel geen olijfolie, altijd zonnebloem, omdat dat minder sterk van smaak is.
Die van Eye-Q. Ik heb hem besteld bij Vitaminstore. Deze Springfield Eye Q Liquid | Vitaminstore.nl Ik twijfelde heel erg tussen deze en de capsules Springfield Eye Q Baby | Vitaminstore.nl Het schijnt dat dit merk het beste is.