geklieder met de fles

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Eri, 7 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eri

Eri Lid

3 jan 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje. Sinds een paar dagen zit mijn dochtertje, Evy, in haar 5/6 weken sprong en sinds die tijd is het een grote klieder boel tijdens het drinken. Het eerste gedeelte drinkt ze heel rustig, zeg maar tot 2/3 van de fles gaat het goed, daarna is het gebeurd en is ze alleen maar aan het kliederen. Ze gaat ook steeds met haar hoofdje heen en weer en drukt om de haverklap de fles eruit. Als je de fles eruit haalt dan wil ze juist weer drinken...ik word er een klein beetje gek van zeg maar:(. Ze drinkt uiteindelijk de fles wel leeg, maar het gaat niet van harte. Evy drinkt 4 flesjes van 135 ml en 's avonds voor het slapen gaan drinkt ze een van 165 ml. Ze slaapt dan door tot de volgende ochtend 06.30 uur. Daar hoor je me absoluut niet over klagen trouwens!!!! :)

Heeft iemand enig idee of dit bij haar sprongetje hoort of zijn er andere dingen waar ik op moet gaan letten...ik heb eigenlijk geen idee. Tot voor drie a vier dagen geleden was er eigenlijk niks aan de hand.

bedankt alvast voor jullie reacties!!!!

Deel Deze Pagina