Hoi Dames, Ik had al in ons *Kletshuisje* verteld.. maar hoop eigenlijk op meer reacties.. Ik heb 18 oktober mijn spiraal laten verwijderen en werd gelijk de 19de ongesteld.. Ben meteen begonnen met ovulatietesten en ik had de 13de (november)een positieve ovulatietest.. de 15de(november) voelde ik echt de eisprong.. had er erg veel last van! Nu dus 4 dagen later en had ik bij het afvegen een beetje roze bloed in de onderbroek*iejwl* en beetje bij het afvegen.. maar heel erg weinig! Is dit te vroeg voor een innesteling? Liefs
volgens mij is dat te vroeg voor een innesteling. Ik heb wel vaker gelezen dat na het verwijderen van het spiraal je cyclus nog niet helemaal op orde is. Ik heb 12 september mijn spiraal laten verwijderen en werd pas 1 oktober weer ongesteld en daarna op 2 november pas weer. Misschien word je weer ongesteld en misschien is het inderdaad wel een innesteling. Hou het even in de gaten en anders volgende week een testje wagen???
Ja, daar was ook ook bekend mee inderdaad.. Maar heb wel duidelijk mijn ei gevonden.. vier dagen na een ei lijkt me een beetje snel voor menstruatie! Maarja we wachten vol verwachting af ! Bedankt voor je reactie!