Als de kids het gebruik van otrivin niet erg vinden is er natuurlijk niets aan de hand. Hier is het altijd een gevecht. LovelyDK, ik had eerst een neusjes reiniger van de hema, die werkte minder goed dan die van etos. Weet natuurlijk niet welke jij hebt. En Luuf is inderdaad ook goed, moet je op de borst en rug smeren.
Ik heb eerst een neusjesreiniger gehaald bij van asten in tilburg en daarna heb ik er eentje gehaald bij de prenatal... allebei stomme dingen die niet werken! Luuf is dan niet zo sterk ofzo? Vind zo'n dampo lucht zo sterk voor zo;'n kleintje
Je ruikt het wel heel sterk, maar het is wel een speciale voor kinderen onder de 3 jaar. Mijn kleine vond het nooit erg om ermee ingesmeerd te worden.
Ik zou het wel doen ja, is ook niets voor die kleintjes die verkoudheid. Kunnen ze makkelijker door ademen. En het heerst he, Nino is ook al weken verkouden, komt er ook maar niet vanaf (maar die gaat ook naar het kdv 2x in de week en daar worden ze continue aangestoken natuurlijk).
Ik heb voor Lana nu ook Otrivin neusspray, omdat je die tot een half jaar na openen mag gebruiken. Ik vond het zo zonde van het geld om om de zoveel weken nieuwe spray te moeten halen, omdat de oude dan niet meer gebruikt mocht worden. En verder idd Luuf.
Ui werkte hier ook niet, alles stonk ernaar, heel vervelend. Wij gebruiken zoutoplossing van Daro, daarna leg ik hem even op z'n buik (dan gaat 'ie wat zwaarder ademen) en komt er meestal allemaal rommel uit z'n neus. Als ik het erin spuit vind íe het wel even vervelend, maar niet kunnen ademen is ook vervelend.