Hallo, Ik hoop dat jullie mij meer duidelijkheid kunnen geven over waar ik ongeveer zit in mijn cyclus, want de wens voor een 2e is sinds de miskraam heel groot geworden! Ik heb3-2 een miskraam gehad, spontaan en volledig volgens de echo. 3 Weken af en aan wat bloedverlies gehad. 28-2 heel licht ongesteld geworden, een maandverband per dag. Maar twijfel nog erg of dit wel een menstruatie was, ik lees vaak dat het juist heel heftig is qua bloedverlies. Ik heb op ovulatietesten geen duidelijke ovulatie gezien.
Goedenavond, het is niet altijd zo dat de eerste menstruatie na een miskraam heviger is. Zeker omdat de baarmoeder schoon was op de echo na de miskraam. Het kan dus goed dat het wel een menstruatie is geweest of toch nog wat bloedverlies van de miskraam. Ik zou heel evrn afwachten hoe de volgende bloeding verloopt. Indien je nu weer bloedverlies krijgt, kan je er van uitgaan dat het je menstruatie is en weet je dat er een nieuwe cyclus van start gaat. Verder zou ik letten op de symptomen die wijzen op een eisprong. Op de site Zwanger Worden | Ovulatie Berekenen staan de symptomen goed uitgelegd. Succes en ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden! Groetjes Monique