Ik krijg er dus geen antibiotica meer voor. Vroeger wel. Dus ik bel de huisarts er maar niet eens meer voor
Ik heb gemiddeld twee keer per jaar een holte ontsteking en ik krijg er ook geen ab voor. TO, het enige wat hier echt helpt is de xylo neusspray, heel veel stomen en de holtes spoelen met een neusdouche. Beterschap!
Bij mij slaat het op mijn holtes, altijd ‘verkouden’ en als er dan een echte verkoudheid overheen komt krijg ik vaak ontstekingen in mijn holtes. Van steenpitvruchten krijg ik pijn in mijn mond. Mijn oudste heeft een noten allergie met zwelling en benauwdheid en die moet een epipen bij zich hebben. Je kunt daar ook om vragen bij je huisarts als je zwelling en benauwdheid als reactie hebt. Hopelijk vind je snel waar je precies allergisch voor bent.
Inderdaad, die Rhinohorn gebruik ik ook bij holte-ontsteking en zware verkoudheden. Het is even wennen, maar het werkt wel.
Even korte update: ben nu 3 dagen aan het sprayen met xylo en werkt goed. Ik ga het na 5 dagen weer afbouwen en hopen dat het de goede kant op blijft gaan