Ik doe Indy sinds gisteren in ee slaapzak omdat ze de laatste dagen ineens zo bewegelijk is en ze alle dekentjes van haar aftrapt. Ben benieuwd hoe doen jullie dat dan...vind een slaapzak en pyama zo warm.., doe je er dan alleen een romper onder ofzo?..ik doe er namelijk ook nog wel strak een dun laktentje overheen omdat ze anders denk ik zo gaat bewegen dat ze misschien wel omrolt...doen jullie dat ook of alleen maar een slaapzakje? Of stoppen jullie misschien de onderkant van het zakje onder de matras? Dan moet je denk ik wel een extra lange hebben...enig idee waar je die kunt kopen?
ik doe geen broekje of sokjes aan als ik haar in de slaapzak doe. wel een rompertje en een truitje met lange mouwtjes. en met dit weer doe ik er alleen een lakentje overheen, hoewel dit vaak van haar af is smorgens.. soms doe ik het dekentje een klein stukje over haar beentjes heen.. dan blijft het lakentje meestal wel liggen
hier een rompertje, pijama hestje ! Geen sokken en broekje, en ook geen dekentje of lakentje ! Ze heeft het erg snel warm...
hier meestal geen pyama broekje, maar zoals vannacht dan wel, en vaak wel sokjes, hij krijgt anders van die klamme koude voetjes. is gewoon even uitproberen. maar ik doe er geen deken overheen, dan wordt hij te warm, hij heeft het ook gauw warm..
Vigo trapt nu al het lakentje van zich af! Sinds een paar dagen gebruiken wij ook een slaapzakje. Ik stop het lankentje er goed in, en de deken leg ik een beetje losjes tot op ongeveer tot het midden van zijn romp over hem heen.
hoi, ik doe een rompertje met lange mouwen en sokjes aan. en de slaapzak onder de matras. daar overheen en een laken. ik heb van de week heel veel bij de prenatal gezien. groetjes uschel
maar wat dan bij de slaapjes overdag ...ik neem aan dat je dan niet steeds je kind gaat omkleden toch? tenminste dat heb ik nooit gedaan...doe overdag dan meestal alleen even haar broekje uit en s avonds bij de voeding van 7 uur pas haar pyama.
Hallo, Stijn heeft bijna het eerste jaar overdag in zijn kleding geslapen. Nouja, t-shirt of trui dan. Broek ging wel altijd uit, bij kou kreeg hij dan wel een pyamabroek aan. Ik heb een thermometer op de kamer staan en dat is nu mijn leidraad. (Geleerd in 1 jaar ) Stijn slaapt ook in een slaapzak. Des te kouder het is, des te meer hij aan heeft. Is het echt heel warm, dan slaapt hij in een shortama zonder slaapzak. Wat ik altijd heb gedaan is de temperatuur van de kamer in de gaten houden en iedere avond altijd even voelen in het nekje. Dan kan je precies voelen of ze te koud of te warm zijn. Bij kou melden ze zich zowieso. Te warm is niet goed. Misschien heb je hier wat aan! Groetjes!
Lastig is dat he! Hier thuis is het elke avond weer een discussie, wel of geen dekentje, lakentje, sokjes aan of uit? hahahaha... Noa slaapt in haar romper met lange mouwen in de slaapzak. Heeft ze koude voetjes, dan gaan ook haar sokjes aan. Ik zie haar slaapzakje eigenlijk al als dekentje, dus ik doe er een lakentje overheen en nog een dun speidje. Het nekje van Noa is mijn graadmeter.