zorgverzekering stopt ermee waar nu heen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door misiri, 10 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misiri

misiri Lid

30 dec 2013
    82
    3
    6
    Super balen maar mijn zorgverzekering Energiek stopt ermee. Vergoedingen van kraamzorg en bevallen in ziekenhuis zonder medische noodzaak was 100% (dit met oog op de tweede) maar ook vergoedingen voor osteopathie, homeopaat e.d. was super geregeld. Natuurlijk wel een pluspakket. Maar waar ik vooral ook heel blij mee was, was het persoonlijk contact. Goede telefonische bereikbaarheid, telefoniste hadden kennis van zaken en de klant stond daar echt op nummer 1. Zo kregen we een cadeautje bij geboorte en eerste verjaardag kind. En nu dus opzoek naar een nieuwe :(

Wat nu? Welke zorgverzekering hebben jullie en zijn jullie er tevreden over? Is de dekking ongeveer gelijk aan wat ik hierboven beschrijf. Zie nu even door het bomen het bos niet meer. Hopelijk kunnen jullie me helpen.

2. Jenn78

Jenn78 Actief lid

11 okt 2014
    332
    2
    18
    Ik zit bij PMA Menzis. Ben erg tevreden. Heb inderdaad ook aanvullende verzekering met ziekenhuisbevalling, osteopaat etc. Persoonlijk contact heb ik niet gehad. Regel alles online en via app. Werkt super.

3. Veertje84

Veertje84 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.023
    10
    38
    Vrouw
    Social worker
    NULL
    Cz gezinnenpolis

Deel Deze Pagina