Goedemorge, Ik heb een vraagje: Mijn dochter gebruikt nu sinds een week kruidvat standaard 2 voeding. (Daarvoor friso standaard 1. Ze is altijd al een klein spugertje geweest, niet overdreven maar af en toe kwam er toch wel eens wat uit) Met friso ging het dus altijd wel goed. Nu ben ik dus sinds een week overgestapt naar kruidvat standaard 2 maar ze spuugd enorm veel en is ook winderig. Ze is al 2 nachten achter elkaar wakker voor voeding rond 3 uur terwijl ze al vanaf haar 3e week doorslaapt. Ze zeggen dat je 2 weken moet wachten als je met nieuwe voeding begint maar het lijkt me duidelijk dat dit niet goed is. Nu wil ik weer terug naar friso standaard 2 maar wat is slim om te doen? Eerst nog een week friso 1 geven? Eerst nog een week friso 1 met friso 2 gemengd geven? Of wat anders? Weten jij misschien antwoord op mijn vraag? Groetjes Karin
Hoi Karin, Heb je ons gisteren toevallig ook gebeld? Dan heb ik je waarschijnlijk al gesproken, je verhaal klinkt bekend! Je mag in één keer overstappen naar Friso Standaard 2, dan zijn de klachten van je dochtertje hopelijk het snelst voorbij. Ik meen me te herinneren dat je geen Friso Standaard 1 meer hebt, anders had je nog even kunnen mengen met de nummer 1, maar het kan dus ook prima in één keer. Ik hoop dat het snel wat beter gaat me je dochtertje! Groetjes Linda