Even een dringend vraagje, we zijn bijna toe aan de eerste cryo tp. We moesten bellen als ik ongesteld was geworden. Nu verloor ik vandaag helder bloed terwijl ik eigenlijk dinsdag pas ongesteld moet worden. Dus ik heb gebeld, ze zijn ook maar tussen 14.00 en 15.30 bereikbaar. Dus morgen starten met de estradiol en controle echo gepland.. alleen was het niet het begin van de menstruatie. Wat te doen, wachten met het innemen van de pillen en maandag even bellen ? Ik weet niet of het kwaad kan als ik morgen al zou beginnen met de pillen.
Nou zij zeiden als je begint te menstrueren dan mag je beginnen. . Alleen was dit nog niet het doorzetten van de menstruatie. .
Dat is niet erg. Je krijgt echo's om je bms te meten want daar gaat het om. Je hebt nu helder bloedverlies dus vandaag of morgen breekt het door lijkt me... Ik dacht ook dat het om strakke schema's gaat. M'n bms was op ma goed. De TP zou zaterdag zijn maar deden ze niet in het weekend. Dus de TP was ma en moest wel langer doorgaan met de Progynova. Dat maakte dus niet uit omdat de cyclus toch kunstmatig is.
Ik ben idd gewoon begonnen met de progynova.. alleen lijkt mijn menstruatie nu helemaal niet meer te komen.. dat zal er dan wel mee te maken hebben dat progynova zorgt voor een kunstmatige cyclus. . Ik denk dat ik het maar even afwacht tot de echo volgende week.. dan zien we wel of het goed is.. was ook het laatste plekje die week dus ga echt niet afbellen.. duimen dus . Tot nu toe nog geen last van de pillen. ..
Progenova stopt alles dus ws ook je ongesteldheid ook je eisprong etc, heb dit ook gebruikt een keer voor tp was alleen erg misselijk erbij sterkte x