Vorig jaar juli ben ik bevallen en sindsdien heb ik een stuk minder zin in sex. Mijn vriend moet steeds ermee komen en mijn eerste reactie is dan van 'moet dat nou?' en dan ga ik allerlei smoesjes verzinnen. Vaak vind ik het dan sneu voor hem en ga ik toch met hem naar bed en uiteindelijk vind ik het ook erg fijn. Maar het komt altijd van zijn kant en dat was voor de bevalling niet. Dat hoort toch ook niet? Ben ook al naar de huisarts geweest omdat ik het idee had dat mijn pil niet meer goed werkte voor mij. Ik heb toen nog geen andere pil gekregen maar zoe die er ook mee te maken kunnen hebben? Ik vind ook dat ik sneller emo ben nog steeds. Ik huil eerder dan voorheen. Zou er iets met mijn hormonen kunnen zijn? De sex voelt sowieso anders en ik voel me wel iets minder aantrekkelijk maar ik kan wel van de seks genieten en is ook niet dat ik mezelf een gedrocht vind. Wat denken jullie??
ik vind het moeilijk om er een antwoord op te geven. je hoort idd wel eens dat vrouwen minder zin hebben door de pil, dus misschien is dat bij jou ook wel zo. ik weet niet welke pil je slikt, maar je kan aan je ha vragen om een andere en dan een tijdje aankijken hoe het met die pil gaat. misschien krijg je wel teveel of juist te weinig hormonen binnen. liefs doris