kraamverband

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door annekulpe, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    welk kraamverband gebruiken jullie?
    wil wel graag zonder plastic oid, dus geen broeierige en jeukerige toestanden ;)

groetjes

2. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Hier gewoon kraamverband uit het kraampakket gebruikt. Toen het hele erge voorbij was en ik het maandverband aankon heb ik kotex gehaald. Deze heeft geen plastic achterkant.

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik heb eerst het kraamverband uit het ziekenhuis gebruikt(mee naar huis genomen hihi) daarna uit het kraampaket en daarna ovrdag witte pakken van kotex en voor de nacht zie zwarte pakken. Ik heb wel 5 weken gevloeid

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik heb ook het kraamverband uit mn pakket gebruikt, later de Kotex Night ( zwarte pakken) en daarna de witte pakken van Kotex ( weet ff niet meer hoe die heette)

xxx

5. Miran6

Miran6 Actief lid

31 jan 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het aller aller goedkoopste maandverband heeft ook geen plastic aan de achterkant.Ik heb ze toen bij de kruitvat gekocht, blauw witte verpakkingen waren het.

6. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    In het begin gewoon uit het kraampakket.. Erg fijn. Ook al dacht ik dat ik ze niet fijn zou vinden. Later ook Kotex. Alleen ik was na een week al van mijn kraam bloeding af! Heerlijk! En nu wachten op mijn ongesteldheid...

7. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hier zeiden ze op de gym dat je de goedkoopste moet halen die bevatten geen plastic.Heb die van de C1000 gehaald witte pakken met blauwe bedrukking.
    Later inlegkruisjes eigen merk etos.

Gelukkig maar 3 weken gevloeid.
    Nu idd. ook aan het wachten op menstruatie

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Kraamverband van Heltiq, zit geen plastic in, is alleen wel erg lang. Daarna kruidvat kraamverband, maar daar zit een plastic laagje onder, kon ik niet tegen. Kotex nacht (zwarte verpakking) is ook heel fijn, heeft geen plastic laagje en is niet zo lang. Kotex maxi (witte verpakking) heeft wel een plastic laagje.

Ik zit er helaas nog midden in :( ervaring genoeg dus....

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.833
    19.170
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb Heltiq kraamverband gehaald bij prenatal. (Heb geen kraampakket gekregen.) Maar ik lees hier ook over kraamverband van Kruitvat. Kan iemand mij vertellen waar dat dan ligt? Ik heb gekeken bij het maandverband en bij de verbandmiddelen, maar kon er echt geen kraamverband vinden.

10. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier eerst ook het spul uit het kraampakket (heltiq), daarna nog een paar dagen die kotex night, maar toen was het vloeien eigenlijk wel voorbij. De 1e 5 nachten in het ziekenhuis geweest, dus dat scheelde weer wat kraamverband thuis..

11. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Hier ligt het ook gewoon bij het maandverband, helemaal onderin het schap.

12. Meara

Meara Niet meer actief

Eerst de pakken uit het pakket. Toen nog twee keer de groen/blauwe verpakking gekocht en daarna over naar kotex. Vond erg fijn dat ze zo smal waren maar wel dik. Zat toch lekkerder met die verrekte rot hechtingen

Deel Deze Pagina