hoi meiden sinds gisteren heb ik last van ontzettende moeheid, had er eerst ook wel last van, maar dan pas tegen een uur of 6 savonds. nu ben ik de hele dag moe, kan m'n ogen amper openhouden, wil het liefst de hele dag alleen maar slapen. ik weet dat dit erbij hoort, maar handig is het niet ivm werk en huishouden ed. hoe hebben jullie het met die moeheid? duiken jullie smiddags ook het bed weer in?
Ik heb (nog?) niet positief getest maar ik begrijp zó goed wat je bedoelt! Ook al slaap ik 12 uur heel goed, dan nog blijf ik verschrikkelijk moe. Geen ziek gevoel maar puur slaap! Zeker niet handig op je werk en ook niet thuis.. doe niets anders dan slapen!
ik was in het begin ook wel heel erg moe! Nu nog wel eens en als het kan ga ik gewoon op bed liggen hoor... ook al kan het soms niet omdat ik er nog een kleintje heb lopen Dus ga gewoon lekker liggen als het kan! xxx corinne
Komt bekend voor. Ik had in het begin van mijn zwangerschap net drie weken verlof, kwam goed uit. Ik heb drie weken geslapen. Daarna ging het redelijk om te werken, maar eenmaal thuis gebeurde er nooit veel meer...
Woensdag inwendig onderzoek / echo... Doordat ik aan de pil geweest ben weet ik niet of ik ongi was geworden vorige maand of onttrekkingsbloeding had (of miskraam?).. heb al langer verschijnselen, maar nog niet zoals afgelopen twee weken! Als dat niets uitwijst vraag ik om bloed prikken.. niet zwanger prima (hooguit jammer en onbegrijpelijk !) maar dan wil ik ook niet van die absurde symptomen....!
Moet zeggen dat ik wel moe ben maar niet zoals jullie het omschrijven echt te gaan liggen. Ik blijf vaak dan even bezig en dan gaat het wel weer. Moet zeggen dat ik vrij weinig klachten heb. Alleen iets onder in me buik wat bezig is.. banden pijn.. en soms een steek door me borsten. Hoop dat het zo blijft hihihi
ik ben wel iets meer moe dan normaal maar niet echt schokkend, al ben ik s'morgens wel supervroeg wakker elke keer, daar wordt je niet echt vrolijk van
hier word de moeheid ook alleen maar erger,...ik herinner me van mijn vorige zwangerschap dat he rond de 12 weken weg ging
Hi Corinne, Miranda en de rest, Heb vanmorgen drie inwendige onderzoeken gehad en word nu getest op allerlei dingen die ik eigenlijk toch al niet kan hebben omdat ik daar toevallig nog niet zo lang geleden op getest ben enzo. Gyn verwacht daar ook niet veel van, puur ter check. Echo wees uit dat er dik slijm in mijn baarmoeder zat en ik had in mijn baarmoedermond veel heel wit slijm, verder was er niets te zien. Éen eierstok was wat groter dan de andere, maar viel nog wel binnen de norm.. Het zou kunnen dat er nu een eicel rijpt die nog moet springen maar dan ben ik dus zeven weken niet ongesteld geweest als het eitje nu springt en ook het baarmoederslijm is dan niet te verklaren want dat krijg je pas ná je eisprong. Als er dan geen bevruchting plaatsvindt word je ongesteld. M.a.w: ik ben geen stap verder! Óf ik word binnenkort ongesteld, óf ik ben twee á drie weken zwanger. In ieder geval geen dood vruchtje gelukkig! Tenzij het gestopt is met groeien in de eerste weken (en daarom geen HCG) maar dat vind ik wel erg ver gezocht. En dan zou het in de meeste gevallen meteen naar buiten komen. Ondertussen steken mijn borsten bij vlagen echt als een gek en mijn tepels branden bij vlagen mijn borsten uit! Hoe valt dat te verklaren? Had de gyn geen antwoord op, ook niet op mijn andere symptomen. Moet over twee maanden terug naar de gyn om te zien of alles van binnen dan nog hetzelfde is. AFWACHTEN DUS! Zucht.. ps M.b.t. vermoeidheid: werken lukt bij mij ook wel, al ben ik wat slaperiger dan normaal.. maar als ik thuis kom is het eten, douchen en dan ga ik het liefst meteen mijn heerlijke bed in! Ik merk ook dat ik minder tegen hele drukke dagen kan.. dan slaap ik helemaal veel en vast.