Help! 100% verschijnselen.. tests negatief.. miskraam?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door nata, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb een vraag en ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen.

Ik weet bijna 100% zeker dat ik zwanger ben wat ook goed zou kunnen en dit zijn mijn symptomen:

-twee dagen lichtroze afscheiding gehad met wat slijm bij afvegen (niet in mijn slipje);
    -al bijna twee weken duidelijk grotere en vollere (.)(.) en ze zijn súperzacht;
    -heeel pijnlijke steken in mijn tepels.. werkelijk brandende pijn en
    ook steken in mijn borsten en pijnlijke oksels;
    -grotere tepelhoven met meer bultjes en witte vlekjes op mijn tepels;
    -extréém moe.. slaap supergoed en superveel en voel me niet ziek maar ben echt bekaf en heb daardoor lichte hoofdpijn (heb ik echt bijna nooit);
    -onderin mijn buik trekt het dat het een lieve lust is.. veel vlagen van misselijkheid en dat heb ik anders nooit;
    -soms licht gevoel in mijn hoofd en één keer heel erg duizelig geweest;
    -pijn in mijn onderrug (al heel lang, maar kan ook liggen aan mijn bed of sporten?);
    -moodswings, erg emotioneel.

Ik heb dit allemaal echt nog nooit meegemaakt.
    Maar.. al mijn testen zijn negatief!

Weet mijn NOD niet precies omdat ik (3 maanden) aan de pil geweest ben. Ben nu een maand gestopt op advies van de huisarts toen ik zwangerschapsverschijnselen kreeg.. per ongeluk stopweek van tien dagen gehad en onveilige seks. Heb daarna een bloeding gehad (onttrekkings-, menstruatie of miskraam.. geen idee).

Dacht dat ik er met die bloeding vanaf was maar nu -een maand later- sinds twee weken dus bovenstaande verschijnselen.

Ben overigens wel vaker aan de pil geweest en gestopt en merkte toen helemaal NIKS aan mijn lichaam. Ook nooit echt dat ik ongesteld word.. hooguit wat gevoelige borsten (niet tepels) en soms een steekje in mijn buik.

Ik weet dus gewoon bijna zeker dat ik zwanger ben (symptomen zit echt niet tussen mijn oren en nogmaals.. ik heb dit nog nooit meegemaakt.. allemaal zo heftig).. maar.. zou het zo kunnen zijn dat het vruchtje niet meer leeft? Geen HCG afstoot dus, maar wel een vruchtzakje in mijn baarmoeder? Is het dan niet gek dat mijn symptomen letterlijk elke dag heviger worden.. zeker steken in mijn (.)(.) en brandende tepels worden erger.

Ik heb woensdag een onderzoek / echo bij de gynaecoloog.. (na wachtlijst van een maand), dus hopelijk heb ik dan meer duidelijkheid.

Kan ik gewoon laat positief testen of is dit ook goed mogelijk bij een miskraam?

Please help!

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Hoi Nata, je kan geen zwangerschapssymptomen hebben en geen hcg uitscheiden (uitzonderingen daargelaten.
    Je zegt dat je een maand met de pil bent gestopt, na 3 maanden te hebben geslikt, waarschijnlijk is je lichaam erg in de war en ervaar jij dat als symtpomen.
    Ik maak uit je verhaal op dat je nog niet ongesteld bent geweest, het is dus ook een mogelijkheid dat je wel zwanger bent maar nog te vroeg hebt getest.

Succes.

3. Kirsten007

18 sep 2007
    69
    0
    0
    hoi het kan zijn dat je nog niet genoeg HCG aanmaakt, komt wel vaker voor dat vrouwen pas 2 weken na nod positief testen

ik hoop voor je dat je inderdaad zwanger bent, en dat het niks te maken heeft met het ontpillen.

ik zal voor je duimen! :D

4. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Inderdaad nu een maand geleden 'ongesteld' geweest en had altijd cyclus van 28, 29 dagen.

Die symptomen zijn alleen zo belachelijk erg dat ik gewoon denk te weten dat het te heftig is voor ontpillen waar ik eerder ook nooit last van heb gehad (en ook niet van mijn menstruatie).. niks, noppes, nada.

Maar gewoon afwachten dan maar.. zucht.. slopend dit!

Als er dames zijn die dit bekend voorkomt.. please tell me!

5. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    En thanks voor de reacties! :)

6. mamavabiam

8 nov 2007
    64
    0
    0
    Huisvrouw
    Oudeschoot
    komt zeker bekend voor... ik heb geen idee hoelang al, maar ik heb ook verschijnselen. heb nu zelfs een buik! maar geen positieve testen. Heb de huisarts nog niet durven bellen omdat ik echt heel bang ben voor bloedprikken!

7. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Toch maar laten doen! Je wilt toch weten of je zwanger bent, nietwaar? Of je vraagt om een echo of inwendig onderzoek.. al is het laatste erger dan bloed prikken, lijkt me! Als ik woensdag nog geen duidelijkheid heb laat ik meteen bloed prikken!

Sterkte!

8. mamavabiam

8 nov 2007
    64
    0
    0
    Huisvrouw
    Oudeschoot
    ik ga liever voor een inwendige echo haha!
    Succes ermee!

9. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Echt? Brr.. nou ik niet hoor! Hoe lang denk je al over tijd te zijn?

10. mamavabiam

8 nov 2007
    64
    0
    0
    Huisvrouw
    Oudeschoot
    probleem....geen idee!

11. fantasy

fantasy Actief lid

24 jul 2007
    473
    0
    16
    Veluwe
    Hoi!

Het enige waar ik altijd last van had als ik ongesteld moest worden, waren zere borsten. En net als jij kreeg ik ineens allemaal "klachten" die typisch bij een zwangerschap pasten. Ik zei toen nog tegen mjn vriend, als ik nu niet zwanger ben, weet ik het niet meer! Helaas werd ik die maand op de verwachtte datum ongesteld en snapte ik mijn eigen lichaam niet meer. De cyclus erna had ik hetzelfde, maar met het verschil dat ik ineens geen thee meer lustte, terwijl ik een theeleut ben. Ik heb toen niet durven denken dat ik zwanger kon zijn, want ik was veel te bang weer teleurgesteld te worden. Maar deze keer was het anders! Zie mijn banner! :D
    Je lichaam kan je dus behoorlijk voor de gek houden, maar het kan natuurlijk ook raak zijn!
    Over laat testen kan ik niks zinnigs zeggen. Ik testte positief een paar dagen na mijn NOD, maar goed, ik wist dus mijn NOD en dit is voor jou dus lastiger.

12. Niet meer actief

ik zou even een bloedtest bij je huisarts vragen

13. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Superfijn, jullie antwoorden. Thanks.

Pijnlijke liezen en oksels (écht pijnlijk) en vaak erge steken in mijn borsten.. okay.. misschien heb ik inééns menstruatieklachten door ontpillen (al heb ik dat nooit gehad ook niet tijdens ontpillen), maar brandende tepels?

Snap er niks meer van. Vind het helemaal niet leuk meer zo.

Huisarts is op vakantie. Ik laat bloed prikken als hij terugkomt. En verder gewoon rustig afwachten..

Deel Deze Pagina