Ik herken het helemaal!! Onze zoon is nu 6 maanden en ik mis het zwanger zijn echt. Vorig weekend hebben we besloten om het volgend jaar weer te proberen
ook ik hier denk soms wel eens van nou...zou graag wel een 3e kindje willen krijgen... Onze oudste zoontje is overleden,onze jongste isnu 4 maanden... Ik ben voor me gevoel de afgelopen 2 jaar alleen maar 'zwanger'geweest en wil nu genieten van onze zoon,alleen als je zwangere vrouwen ziet zou je willen dat je ook weer zo'n mooie dikke buik had... Zijn de hormonen denk ik dan maar haha Ik heb een ks gehad en ik wil mijn lichaam eerst de kans geven om te herstellen dus ik dacht zelf aan volgend jaar weer eens te wagen... Mijn man zegt ook eerst even genieten en herstellen en als Julian kan lopen kijken we wel verder Je moet ook wel proberen te genieten van je kleine de volgende komt dan vanzelf wel als de tijd er rijp voor is!! Succes! Groetjs
Of het hier nog door de hormonen komt, weet ik niet. Ik heb sinds een paar weken weer alle kwaaltjes die ik voor de zwangerschap had (grr, was juist zo blij dat ik er vanaf was, heerlijke periode achteraf gezien), en denk dat de hormonen wel aan het verdwijnen zijn nu. En ik wil het elke dag nog meer. Elke dag bedenk ik me weer dingetjes die ik graag wil doen met zo'n lief klein baby'tje. Weer opnieuw borstvoeding, die lieve kleine kleertjes, maar voornamelijk: nog een nieuw mensje op de wereld zetten, een mensje dat in zo'n gelukkig gezin opgroeit, dat wil ik eigenlijk nu al wel! Maar vriendlief dus absoluut niet, hij kan er ook geen zinnig woord over zeggen of het over een half jaar of over vijf jaar wel een optie is. En dat vind ik erg moeilijk. Elke dag toch weer een pilletje 's avonds, gaat erg tegen het gevoel in! En m'n vriend intussen maar de tijd geven. En me vermannen als ik (zoals vandaag) nieuwe kleertjes voor m'n zoontje koop en al die lieve snoezige kleine kleertjes zie en zo graag die wil kopen voor een klein mensje in m'n buik. Ooooh, wat wanhopig klinkt dit haha! Ik kan er wel echt naar uitkijken naar de tijd dat ik weer zwanger zal zijn!
@ ts. heb alleen jou topicopenend berichtje gelezen moet ik eerlijk zeggen. maar het komt me heeeel bekend voor hoor. bij ons heeft het ook even geduurd ivm endo en pco. en heb altijd gezegt dat mocht het voor een 2e niet lukken dat ik geen iui of ivf wou proberen. daar ben ik inmiddels op terug gekomen. wij wilden als het mogelijk was ongeveer 2 jaar tussen de kindjes hebben dat leek ons leuk. dus inmiddels zijn we al weer aan het klussen maar tot nu toe nog geen resultaat
net als Sab85 zit er bij mij nog geen 13 maanden tussen, terwijl ik orstvoeding gaf werd ik 4 maanden na de geboorte van Roos zwanger van Suze en ik vind het geweldig. Als je me ziet lopen herken je me meteen, ik ben diegene die met een trotse blik achter de duowagen loopt zwaar? ik ervaar het tot nu toe niet als zwaar. Roos is stapelverliefd op haar zusje en heeft totaal geen jaloezie want ze weet niet beter. Tijdens mijn verlof ging Roos gewoon 3 dagen in de week naar de opvang (oma en kDV) zodat zij in haar ritme bleef en ik 3 dagen in de week echt verlof had.
niet bij nagedacht dat volgend jaar al zo snel is Maar bedoelde eigenlijk dat we rond de 1e verjaardag van Julian weer gaan proberen.
Als ik dat allemaal zo lees... Het is wel het mooiste wat er bestaat een kindje op de wereld zetten... Ook wij wachten nog,misschien dat het volgend jaar ergens weer gaat kriebelen,maar onze zoon is pas 4 maandjes.. Eerst nog van hem genieten...maar zoals ik hem nu zo lief hoor brabbelen door de babyfoon,zou een 3e kindje voor ons niet meer lang op zich laten wachten...
Ja! Ben nu 6 weken verder en zou het zo weer willen. Een vriendin van me is nu 32 weken zwanger en ik betrapte mezelf er wel op dat ik best een beetje jaloers op haar buik was! Geweldig was het en zou het zo weer doen!!
hoi Ja heel erg mijn dochterje is nu 10 maanden en toen ze al 2 a 3 maanden was dacht ik al aan de 2e en het word nu wel steeds erger gewoon omdat alles is goed gegaan en voelde me ook prima maar soms vraag ik me wel af van 1 wil ik het omdat het zo goede en heerlijke zwangerschap en bevalling enz was 2 of doe ik het echt voor me dochtertje omdat zij dan iemand heeft om te spelen 3 of doe ik het voor me man omdat hij graag een zoon wil moeilijk maar ik zit haast elke dag aan te denken van wanner is het beste dat ik met de pil stopt en hoe zou ik het nu vertellen aan me ouders en schoonouders en hoe word nu de geboortekaarten pffff af en toe word ik moe van me zelf hwaaaaaa gr Citta
Wij willen ook heel graag een tweede, en wel op korte termijn . Ik ben dan ook sinds dit weekend gestopt met de pil. Het wordt dus weer een spannende tijd, vorige keer was ik al na twee rondes zwanger maar dat eindigde een miskraam, daarna duurde het alsnog 6 maanden.
oooh ik wil ook zo graag weer een tweede..,Ons zoontje is van april 2009..nu 8 maanden, maar het is niet praktisch, moet eerst afstuderen.. maar hopelijk heb ik in juni dit jaar mijn diploma. dan nog moeten we eerst verhuizen..hier past geen tweede bij helaas. Mijn vriend zegt wel steeds "we moeten wachten blabla" maar vervolgens sexen we wel onveilig door , terwijl de condooms naast t bed liggen.. ik vind t prima hoor, maar ik maak mezelf zo gek. Zo gek zelfs dat ik er zwangerschapsverschijnselen van krijg! Raar ook zo'n lichaam.. heb al 2x een test gedaan, elke keer negatief.. grr. Afgelopen woensdag nog sex gehad, en volgens mij komt mijn ei vandaag of morgen.. t zou dus kunnen. "Spannend"
Milan is nog niet eens 5 mnd maar ik zou heel graag weer zwanger willen worden! Helaas roept mijn vriend nog steeds dat er nooit een tweede komt. Hoop dat hij nog bijdraait want ik zou heeeeel verdrietig zijn als het bij 1 kindje zou blijven. Maar snap je gevoel dus wel ja.