verlangen naar kindje, maar partner wil niet meer.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door oxbow, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

Hier een hele grote kinderwens voor nog een kindje.

we hebben 3 gezonde kinderen en eigenlijk mag ik niet klagen en heb ik ook niets te klagen.
    Maar mijn ideaalbeeld was altijd een groot gezin en die is er nog.

Ik ben dolblij met onze 3 kids en ook met het feit dat mijn man nog een derde wilde, want voor hem was 2 genoeg en ik had hem ook beloofd dat 3 kindertjes genoeg zou zijn.

De eerste 6 weken na de bevalling was dit ook zo, maar nu....
    Ik heb het er moeilijk mee dat er geen kindjes meer komen.

Het gaat me niet om het feit van zwanger zijn en bevallen, want dat is niet mijn ding, maar gewoon een groot gezin zijn.

Maar mijn man wil echt niet meer, hij heeft er geen behoefte aan.
    Ik heb hem een belofte gedaan en daar moet ik me aan houden, maar hoe schakel je je gevoel uit.
    Eiegnlijk niet door hier rond te hangen, maar ja.. het trekt toch iedere keer.

ER zijn dagen dat het echt goed is zo en dat ik er vrede mee heb, maar er zijn ook dagen zoals vandaag dat het me aanvliegt en dat ik nog zo verlang naar een kindje.
    En echt niet nu, maar voor over een jaar of 2.

Zijn er meer moeders die in deze situatie zitten en hoe gaan jullie er mee om.

Ik weet het blijft hier bij 3 kindjes, want mijn man wil echt niet meer.
    Maar vind het fijn om er met iemand over te praten want bij mijn man kan ik niet terecht met dit gevoel die snapt het niet.

2. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Hoelang is het geleden dat je van je jongste bent bevallen?
    Want ik kan me herinneren dat ik na de bevalling ook heel graag meteen nog een kleintje erbij wilde. Dus misschien zijn het ook nog hormonen???

Het is wel heel moeilijk om je gevoel uit te schakelen. Misschien helpt het om het verstandelijk te bekijken. Nu passen de kids met z'n drieën achter in de auto, over een tijdje ben je uit de luiers en middagslaapjes en worden de kinderen lekker zelfstandig. Als er nog 1 bij zou komen, wordt dat allemaal anders..... Maar ja, als je heel erge drang hebt naar nog een kind zal dit misschien niet werken....
    Moeilijk hoor!
    Heb je het al met je man besproken?

Deel Deze Pagina