verlangen naar oude leventje...

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door smoothie88, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pregzilla

pregzilla Actief lid

30 aug 2013
    117
    0
    0
    where the heart is
    Het is toch helemaal niet erg om ook dingen voor jezelf te willen? Avondjes met vriendinnen op de bank bijvoorbeeld, dvd'tje kletsen lachen gek doen.. dat doen we nu gewoon bij mij thuis! We hebben meerdere vrienden met kleine kinderen en ik heb een enorm flexibele baby (hoe harder het lawaai, hoe beter hij slaapt hehe), dat scheelt ook weer. 's Avonds leggen we ze gezellig samen op bed en we gaan nog even door. Uiteten hetzelfde, als we na 8 uur gaan ligt de kleine te slapen waar we ook zijn, vaak doet hij dan lekker een dutje in de maxicosi onder de tafel en slaapt dan thuis gewoon weer verder in eigen bedje.

Echt van het uitgaan zijn wij zowiezo niet, maar ik ben ook geen type dat graag thuiszit. Zeker in de weekends heb ik echt altijd wel de inleving van 'schat gaan we naar buiten' :D. Afgelopen zaterdag zijn we 's nachts nog met de auto door de stad gegaan (ik woon in een grote Europese hoofdstad) langs alle sightseeing spots en lekker iets gaan drinken, zoontje sliep gewoon door en is dan ook de dag erna gewoon zoals normaal.

2. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Ik begrijp t wel hoor maar denk dat je gewoon even moet wennen..

Deel Deze Pagina