Laatst sprak ik met een kennis over dit forum en die was erg geinteresseerd. Hij (ja een kerel) was benieuwd wat er zoal op het forum geschreven word, dus ik zeg, kom we kijken even. Hij keek ervan op wat er allemaal aan persoonlijke verhalen stond en vond verder het forum er erg goed uitzien. Toen viel zijn oog op een topic over het beste standje om zwanger te raken (blijft een kerel he ) Nadat hij weer op z'n stoel was geklommen en uitgelachen was, kon hij zelf ook nog een vraag bedenken: Wat is nu het beste standje om NIET zwanger te worden? Toen rolde ik op mijn beurt van de stoel af, ik zei: dat kun je toch ook zelf wel bedenken? Nou nee, alles wat hij gelezen had kwam in zijn ogen over als: zo kun je zwanger worden... Dus toen heel voorzichtig heb ik hem laten rekenen: 10 + 20 + 30 + 4 + 3 + 2 = .... Moest ik even delen, we hebben hem smakelijk zitten uitlachen. Groet van Kiki
Whaahaahahaa, zo snel had ik dat antwoord niet kunnen bedenken! (en ik bedoel niet t sommetje, maar de uitkomst)
Whahaha!!!!!!!!!!!!! wat een sukkeltje!! Zegt ook wel wat over hoevaak hij dat standje uitoefend! anders had hij het wel meteen kunnen bedenken volgens mij! ( of is dat mijn zieke geest.... )
heb het net tegen mijn mannetje gezegd van indredaad eris een standje waar je niet zwanger van kunt worden. zegt hij me toch droog nou heb ik hem de som op genoemd gaf hij natuurlijk het antwoord, oja klopt zei hij erna veel liefs mariska