Verlangenslijstjes drama

Discussie in 'De lounge' gestart door Chocoholic, 30 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Wij hebben laatst bij Ikea een nieuwe messenset gekocht.
    Geen supermessen dus... Maar wat een genot vergeleken met de oude zeg :)

2. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Mijn moeder is jarig op 5 december dus Sinterklaas vieren we al een tijdje niet. Vorig jaar zijn we de kerst "ontvlucht" door naar Portugal te gaan (heerlijk kerst gevierd in een hemdje op het strand) en als ik niet zwanger was, zouden we dat weer doen. M'n zusje is dit jaar naar India dus geen idee hoe wij de kerstdagen gaan vieren dit jaar. Meestal kopen we voor mijn kant van de familie iets kleins voor iedereen (5-10 euro) en aan de kant van m'n vriend....tja....daar horen we vaak een week van te voren wat het plan is en wie er bij zijn dus dan is het lastig nog inkopen. Helaas koopt mijn sm altijd precies wat ik niet wil, ze bedoelt het goed hoor, maar het zijn altijd van die dingen die ik eigenlijk meteen weg wil gooien (prulletjes).
    De laatste keer dat we met zijn familie kerst gevierd hebben riep zijn tante over de eettafel dat ik toch wel erg dik ben dus daar heb ik ook geen zin meer in.
    Geen lijstjes hier dus ;)

3. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Hmm, dat zijn inderdaad niet de leukste herinneringen aan kerst.
    Wij doen juist wel met lijstjes en in beide gezinnen voor € 25,- juist omdat je dan wel krijgt wat je wilt.
    Inmiddels mijn lijstjes aan het afronden.. mijn sloffen zijn het aan het begeven en de keukenkastjes maar weer eens afgelopen. Bovenaan het lijstje staat toch zeker '50 tinten - deel 3'. Aangezien ik deel 2 alweer aardig aan het verslinden ben.

Jullie al aan het brainstormen??

4. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    Mijn schoonmoeder gaat dan met mij wat winkels af en kijkt en luisterd goed naar wat ik toon en zeg wat ik graag zie. Onlangs liet ze dat vallen dat ze dat met haar zus gedaan had... nu weet ik exact wat ik moet doen dus haha ;)

Deel Deze Pagina