Meiden ik zit met een megagroot (ahum ) probleem. Ik zoek een verjaardagsoutfit voor mijn zoontje. Voor mijn dochter vind ik het nooit zo moeilijk. Bij een verjaardag hoort een prachtige verjaardagsjurk (vind ik). Dat is iets wat ik vroeger ook zo ervoer. Die jurk hing al weken van te voren in de kast en elke dag even kijken en soms even passen en dromen over de verjaardag. Ik wil ook zo iets voor mij zoontje. Ik vind wel leuke dingen maar niks is anders dan anders of extra zeg maar. Dus tips, heel erg welkom. En ook fotos van jongetjes die 1 worden zou ik graag willen zijn. Het moet dus iets bijzonders zijn en het hoeft niet goedkoop te zijn. Thnx alvast.
Mijn vriendin had een t-shirtje bedrukt bij simply cloulers ofzo met op de voorkant ik ben jarig!! en op de achterkant liever verwend dan verwaarloosd...Ik vond het geweldig maar volgens mij niet echt wat jij zoekt
En op de achterkant een voetbal, en daaronder zijn geboortedatum.. Sorry, heb weinig foto's waar het duidelijk op te zien is Maar zo heb je een beetje een indicatie
Dat is een leuk idee!! Ik wist ook al niks te verzinnen, bij een meid is het idd simpel! Maar dat bedrukken vind ik een heel leuk idee!
Ik had een mooi outfitje klaarliggen. Stoere jeans, mooi overhemdje. Toen kreeg hij van kennissen een t-shirtje met "i'm the birthday boy". Vond het zo leuk, dat ik die aan heb getrokken.
Ik heb voor mijn zoontje voor zijn verjaardag een stoere zwarte jeans, gestreepte blouse, zwart vestje (wat je over je overhemd hebt, onder je jasje) en een superschattig rood stropdasje erbij. Heb het als compleet setje gekocht, zag het hangen en vond het er zo stoer uitzien! Hij heeft er ook echt wel het koppie voor. Heb er nog geen foto van.
aangezien het tegen de feestdagen loopt hebben ze nu op veel plaatsen ook feestelijke outfits voor jongetjes. denk aan blousjes met bretels of een tshirtje met een stropdas. vind ik zelf altijd erg grappig
Ik heb voor de kerst en zijn verjaardag een blouse met een gilet met een donkere spijkerbroek er onder
Ik vermoed dat Debby geen bedrukte kleding bedoeld Ik vind S&D le chic wel leuke kleren hebben. Bij kktk zie ik leuke colbert (maar weet niet of je dat leuk vindt). En de overhemdjes vind ik daar ook leuk van. Links werken nooit zo goed, dus hoop dat je er wat van snapt
red88 haha je kent me goed Ik vind het heel schattig maar is niet echt mijn ding. Ik ga eens op kktk kijken. Ik heb ook al bij s&d gekeken en stond op het punt iets te kopen. Maar toen dacht ik... dat kan normaal ook en dat wil ik niet Ik vind jottum jongens ook leuk maar helaas hebben ze nu geen wintercollectie.
@Debby, denk dat het lastig is met jongens. Aangezien ze normaal ook prima een overhemdje of iets anders netjes kunnen dragen.
tja, voor jongens is dat niet zo erg nee, maar heel eerlijk... denk je dat het hem (nu, of uberhaupt) wat uitmaakt? ik denk niet dat je gaat vinden wat je zoekt, zou inderdaad gewoon een mooi overhemd kopen ofzo, en als jij graag wil dat het een dure is, omdat je dat specialer vind, moet je dat voor je eigen gerustheid doen maar denk dat hij liever heeft dat je dat geld in een kado steek hihi, maar anders zou ik idd gewoon leuk colbertje kopen voor erover ofzo, dat kun je met de kerst ook weer aan doen, en is niet iets wat je dagelijks hem aan doet?
he Debby, heb je al bij Mexx gekeken? Warme blazer van dikke kwaliteit sweatstof, met fluweelzachte, licht geruwde binnenzijde. - in de Mexx Online Shop Nederland mooi jasje, helaas kleine maten al weg maar misschien in de winkel nog? en dan met een zwarte/ antraciet broek en een felgekleurd overhemdje? Dat is wel feestelijk. en het kon wel eens zo zijn dat jouw zoon niet de beleving van de mooie verjaarskleding zal hebben zoals jij die had natuurlijk. maar snap best dat je het leuk vindt als hij er feestelijk uitziet.
dit setje van esprit op de hoofdfoto vind ik ook leuk: Esprit Online-Shop - ESPRIT online shop - kleding & accessoires voor dames, heren en kinderen
Je kunt nu bij H&M hele leuke pakjes kopen: Product Detail | H&M NL Je hebt ook een kruippakje in het zwart met een strikje. Mijn zoontje is een halfjaar met kerst en dan krijgt hij die aan. Als hij wat ouder was geweest had ik het driedelig pakje gekocht.