* Een ketting met 2bedels waar de letters van onze dochters op staan. * Make up. Wil wat dingen van Kat von D. * Nieuwe schoenen/kleding. Bon daarvoor. * Parfum. * Bakspullen. Liefst van Kitchenaid.
Grey's Anatomy seizoenen op dvd Biba oorbellen Lush oa; Snowfairy showergel en bodyconditioner, jelly masks Rituals oranje lijn Shiatsu massagekussen Waterkoker Simon Levelt losse thee Mooie theepot met infuser Geurkaarsen vanille van Ikea Funko Pop!'s van Harry Potter
Ik vind het elk jaar weer een dingetje.. Zo moeilijk om wat voor mijzelf te verzinnen , voor de kinderen en partner is het zo klaar.
Leuk om te lezen wat iedereen op haar verlanglijstje heeft staan. Wij vieren sinterklaas bij mijn schoonouders en trekken loodjes en kopen dan voor een X bedrag cadeautjes. Op dat verlanglijstje staat o.a. - licht groene kussentjes voor op de nieuwe bank - grijze of mintgroene placemats - bol.com cadeaubon. Bij mijn ouders vieren we nog gewoon kerst. We maken dan een verlanglijstje voor zowel mijn ouders (met wat duurdere dingen) en voor mijn broertje en gezin (minder duur) - Tefal Ideal Wadjan. - grijze wasmand - kookwekker - Wokking lekker van 24kitchen kok Danny Jansen - Powerfood van Friesland naar New York van Rens Kroes. - Bloomon giftcard - en nog wat dingen voor op de babykamer. Oh ja en mijn vriend krijg ik een luiertas.
Rituals Kaartjes Get on your feet Kaartjes Fidler on the roof/Anatevka Maar eigenlijk hoef ik niets. Ga skien met mijn gezin dat is mijn kado
hm weinig inspiratie opgedaan hier, ik zoek dingen van max 7,50 voor de surprise Nog maar even zelf denken dan haha
Ik ben ook weer iets verder! - Bon voor een gepersonaliseerde Blond mok (wachttijd is 12 weken helaas, ik bedenk dit soort dingen altijd VEEL te laat haha) - Chloe eau de parfum - Nutribullet pro 900 - La Biocome avocado olie (huidverzorging) - Oogschaduwpalette van MAC - Nieuw loungepak van de Primark
Hele topic doorgelezen (ben bijna jarig) en ik kom niet verder dan Rituals, chocola, scheurkalender en een tijdschrift . Heb een kitscherige pauw gezien bij Xenos die ik heel leuk vind maar geen idee waar ik die hier kwijt moet. Wil heel graag 2 cavia's maar mijn man niet, maar misschien gaat hij me verrassen (ik reken er niet op )
Voor mij staat dit jaar: Rituals (roze collectie) Draadloze oplader voor mijn iPhone X Apple leren hoesje voor iPhone X Plotterspullen IPL van Philips Lumea