Wij hebben dit weekend weer lootjes getrokken voor Sinterklaas. Maar nu moet ik natuurlijk nog wel een verlanglijstje produceren. Het 'probleem': ik ben een heel tevreden mens! Ik heb eigenlijk alles wat mijn hartje begeert. Fijn hè! Maar goed; 't Idee van Sinterklaas is toch dat er een cadeautje aan het gedicht hangt. En ik vind het ook niet leuk voor de ander om niks te vragen, want dan maak je het iemand zo moeilijk. Ik ben dus erg benieuwd wat er op jullie verlanglijstjes staat! Misschien doe ik zo nog leuke ideeën op! (Het budget is trouwens ongeveer 20,- Maar ik ben ook benieuwd naar cadeautjes in andere prijsklasses!)
Een mooie agenda, leuke (geur)kaarsen, mooie vazen, pink ribbon armband (dan steun je ook een goed doel), leuke fotolijstjes, een lekkere fles wijn oid, een thee- of koffiepakket, leuke plantjes, lekker warme sjaal/muts eeehmmm... als ik nog meer bedenk laat ik het weten
- bedels voor aan mn pandora -kledingbonnen (esprit/ lady sting) - intratuin bon - onderdelen van blond amsterdam servies (ik zet er dan bij wat ik nog nodig heb) - dvd dirty dancing 1 dit is wat ik zover heb...
- Verjaardagskalender 2011 - Fleece deken - Nog iets Wij hebben standaard een chocoladeletter + gedicht, dus dan hoeven we de smaak er alleen maar op te zetten (hazelnoot of praline ) Hier gaan we ook nog lootjes trekken, ga ik een badjas vragen en handschoenen enz
Met sinterklaas is het hier gewoon 1 kadootje (wat kleins) en chocolade letter/centjes enzo. Met kerst de grotere en meerdere kadootjes. Sinterklaas heel uitgebreid doen vind ik te duur. Dat doe ik met kerst wel
hmm ik lees even mee. Ik heb hetzelfde 'probleem'. Ik ben tevreden met wat ik heb. Ik was in de zomer jarig en toen vroeg ook iedereen wat ik wilde hebben. Ik heb toen gezegd dat ik niets wilde, alleen een leuke kaart. Op mijn verjaardag kwam bijna iedereen aanzetten met een cadeaukaart van de Bijenkorf. Was idd een leuke kaart
* kalender of agenda voor 2011 * boek * cd * placemats * sjaal, muts of handschoenen * mooie kaarsenstandaard * leuke assecoires voor in huis * dvd * broodrooster * nieuwe koekepan * nieuwe senseo mokken * thee glazen * iets voor in de tuin, vogelhuisje met vetbollen ofzo * theedoeken * gereedschap * nieuwe handdoeken * anti vries voor de auto * pantoffels * jogginbroek * sokken Pfffff genoeg ideetjes toch
Dat doe ik voor mijn verjaardag vaak wel (dan heb ik nl hetzelfde probleem) maar voor Sinterklaas vind ik dat niet zo leuk. Hetzelfde voor geld of bonnen. Bij Sinterklaas hoort voor mijn gevoel echt een 'pakje'. Maar goed, ik kom tot nu toe nog niet veel verder dan nieuwe borden en glazen. En dat zijn nou ook niet echt leuke cadeaus, vind ik. Bij mijn verjaardag vraag ik trouwens ook wel eens spullen van rituals. Maar ik ben net jarig geweest en toen heb ik alweer een hoop rituals-spul gehad. Dat vind ik dus niet leuk om alweer te vragen. Ik zou alleen een chocoladeletter met een leuk gedicht ook al prima vinden. Dingen zoals fotolijstjes vind ik ook leuk, maar die kies ik dan weer liever zelf uit. Niet iedereen waar we Sinterklaas mee doen heeft dezelfde smaak als ik. (Ja, ik ben nog kieskeurig ook. Erg hè!)
Tja altijd lastig, daarom bedenk ik me al in oktober als ik iets leuk vind: sinterklaas! En dat is (niet zoveel): - pipservies!!!!!! (kan je nooit genoeg van hebben ) - weekkalender voor 2011 - agenda van lief/pip/hema (met van die foto inschuifstukken) mmm dat was het al. Maar vooral het pipservies kan wat mij betreft wel een tijdje op het lijstje blijven staan..
Dat probleem heb ik nooit (en dan vier ik ook nog 3x kerst en ben ik jarig met kerst) - warme pantoffels - warme sokken - anne geddes kalender - nieuwe agenda vulling - luchtje van burberry - douchegel van sabon - bodylotion van sabon - face wash van estee lauder - bonnen van ici paris - bonnen h&m - geurstokjes van rituals - vanille kaarsen - boek van daphne deckers - nieuwe portomonee - katoenen pyama - bjorn borg boxer En ik kan vast nog wel heel veel meer verzinnen
Ik maak een verlanglijstje maar dat moet dienen voor Sint en Kerstmis. Wil niet weten wanneer ik wat krijg - langwerpige cakevorm - wok - kookboek (maar dat moet ik nog eens uitzoeken welk ik precies wil) - eventueel een boekenbon De rest moet ik nog even verder uitzoeken.
- Kalender 2011 - (Sport)Sokken - Geurtje - Oorbellen - Kaarsen - Pandorabedel - Of je vraagt gewoon cadeaubonnen Kun je zelf wat uitzoeken