de kerstboom ??

Discussie in 'De lounge' gestart door Engeltje1, 19 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Hallo :D

een paar dagen kriebelt het al dat ik de kerstboom wil neerzetten :) Ik vind het zo gezellig staan, al die lichtjes aan savonds, zeker nu het zo vroeg donker begint te worden.
    Manlief verklaart me voor gek omdat het nog te vroeg zal zijn.

Hoe denken jullie hierover? en wanneer zetten jullie hem ongeveer neer??

ik bedacht me net opeens dat er een hoop meiden al kleintjes hebben, dus aan Sinterklaas doen! helemaal vergeten :) maar volgens mij zijn er ook een hoop meiden die nog geen kids hebben, zoals ik....
    wachten jullie ook tot sinterklaas voorbij is ??

2. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Hihi... ik kan me voorstellen dat je het heel gezellig vind, is het ook!!
    Maar tis nog wel erg vroeg he?:p

xx

3. Leliana

Leliana Niet meer actief

Normaal stond de boom hier op 6 December!
    Maar nu zijn mijn kindjes jarig op 21 December .. en dan wil ik niet al in de kerstsfeer zitten thuis !
    Dus gaan we vanaf nu de boom op 22 December opzetten! :D

Je bent er trouwens inderdaad lekker vroeg bij!!

4. Engeltje1

ow. dus mn vriendje heeft toch wel gelijk :):):)

5. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Ik zou me in ieder geval wel even twee keer omdraaien als ik een kerstboom bij iemand zag staan.:D
    Maar als jij het gezellig vindt, er is geen wet voor.:)

Misschien zou je als compensatie wat kaarsjes, takken met lichtjes etc. neerzetten?

6. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Voor ons geen kerstboom, altijd dat gedoe om m op te zetten en dan vervolgens elke dag stofzuigen omdat die rotnaaldjes eruit vallen! (ja wij hebben altijd een echte!;)) Doe t makkelijk, 2 grote vazen op t dressior met ballen&lichtjes erin, klaar!

7. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Ik las kerstboom en dacht: DITMEENJENIET!!!!! Vind het écht zó vroeg... Heb nog niet eens pepernoten in huis omdat ik dát al vroeg vind (die haal ik pas in november ofzo) dus over kerstboom heb ik nog niet eens nagedacht...
    Vind het best gezellig maar altijd zo'n sta-in-de-weg en ben vaak blij als ie weer opgeruimd mag...

Wij zetten m op na de verjaardag van onze oudste, dat is op 8 december... dan hebben we sinterklaar gehad en de verjaardag van dochter, feest is over geen grote menigte meer over de vloer en dán mag ie komen van mij. Na oud en nieuw soms al ervoor gaat ie weer weg, precies op tijd voor de verjaardag van jongste op 11 januari....

Maar goed, iedereen zn eigen... miss heeft het ook wel te maken met de kindjes, kerstboom (en de plek die 'ie inneemt) en kindjes gaan net echt heel erg goed samen....

8. tulip

tulip Niet meer actief

Nee, ook voor ik mijn dochter had vond ik het veel te vroeg om het voor sinterklaas te doen. Ik heb wel zo'n vaas die er speciaal voor is om lampjes in te doen, zit aan de onderkant een gat in.

9. giraf

giraf Niet meer actief

Ik mag de kerstboom van mijn man altijd pas op 6 dec zetten :x
    Pff da's nog 48 dagen....
    Dus ja, ik begrijp je heel goed! Vind het ook altijd gezellig.

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.780
    18.927
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Uhm, ja... Hij heeft gelijk. :D Tenminste, wat mij betreft! Dit is pas het eerste jaar dat we Sinterklaas en Kerst gaan vieren met de kleine erbij. Maar ook voor die tijd is de Kerstboom hier nooit in huis gekomen voor de Sint weg was.
    Nu ben ik ook echt een grote Sinterklaasfan hoor! Ik versier mijn huis er zelfs voor. (Ja, zelfs al toen ik nog geen kindje had...)

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nee joh, is toch veeeeeeeeel te vroeg hahaha. Denk dat iedereen je voor gek zal verklaren. Sorry.

12. Engeltje1

haha! ja dat zou ik ook wel kunnen doen. heb ik toch een beetje wat :p

Nou ik heb ook wel een neppert, want met 5 poezen is een echte ook niet handig ;)

Toen ik het topic plaatste dacht ik opeens, we hebben natuurlijk ook die goeie ouwe sint nog :D ik denk dat als ik eenmaal een kleine heb dat ik me dan ga "verheugen" op sinterklaas. Maar ja nu heb ik daar nog niks mee haha

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Maar dan nog.. ^^

14. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Oh daar ben ik het ook echt wel mee eens!! Je moet doen wat JIJ leuk vind! (al zou ik enigszins wat rekening houden met je partner ;) )

Ik zou me in elk geval ook nog eens 2 keer omdraaien, als ik langs je raam liep...:p (zoals al gezegd)

xxx

15. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    @ Engeltje1; Mijn hond hangt ook steeds in de kerstboom:D Haha! (t is af en toe net een kat :D;)) Vooral toen die nog wat kleiner was ging die onder de kerstboom staan springen tot dat die een bal had en dan ging hij de hele kamer rond met die bal :D

16. Engeltje1

haha ben stiekem toch een beetje blij dat iemand het met me eens is :):p

Whaha nou hij was helemaal blij hoor, dat jullie vrouwen "achter hem staan" oke oke... ik wacht er nog mee ;)

Ja daarom.. de kerstboom komt pas als de sint weer weg is :D
    wil niet dat mensen me voor een gek aan zien als ze naar binnen kijken :p

17. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    misschien buiten of binnen wat lichtslangen op hangen? Dat vind ik ook altijd wel gezellig en prettige verlichting in plaats van de gewone lampen in en bij huis :)

18. Engeltje1

hahahaha lache is dat he!! ik moet de ballen ook altijd wat hoger hangen.. dus zie je het voor je dat de onderkant altijd wat kaal is :D

19. Engeltje1

Ja dat zou ook nog wel kunnen.. maar nu durf ik niet meer :p

Ik hang geen lampie op voordat de sint weg is haha!

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Is inderdaad wel heel erg vroeg om hem nu al neer te zetten :)

Deel Deze Pagina