Verlanglijstje.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Eerised90, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja ik doe gewoon van alles, van duur tot gewoon...

2. Het probleem van een lijstje op zich zie ik niet zo. haha

3. Ja, hier komen ook geen vage kennissen of tantes/ooms ofzo.
    Alleen mensen die ik ook regelmatig zie ofzo..

4. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    ik zou de uitnodigingen optijd op de bus doen en meestal bellen mensen om te vragen of je een cadeau tip weet. Dan kan je zeggen wat je wilt. Maar onbeschofd vind ik het niet hoor,mensen die met lege handen aankomen dat is pas onebschoft!:D:D
    Bedankt voor de tip van de H&M bon,die ga ik ook vrage,altijd leuk kleertjes kopen!!

Voor op je lijstje: little people,frummels voor in haar haar,sokken?

5. Ohja, dat is ook leuk!
    Haarspulletjes :D

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

wij maken altijd een algemeen lijstje..
    en daaronder de dingen die echt specifiek NIET willen noemen we ook :)

bijvoorbeeld:
    op die manier kan de visite zelf kiezen, doe je suggesties EN je vangt het ergste af.

"Mijn ouders zijn gek op duurzaam speelgoed dus liever geen plastic"
    "ik heb al heel veel speelgoed met muziek en ik speel liever met poppen"

nouja.. je kunt zelf wat verzinnen natuurlijk :)

7. Ik heb:
    TIP!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kijk op Gratis Verlanglijstje - opvallend makkelijk je online verlanglijstje maken en delen
    Daar staan veel dingen die wij heel leuk vinden.

Ik vindt dit gewoon open, doordat ik TIP zeg, is het een suggestie, en ik heb zoveel dingen op dat lijstje gezet van duur tot goedkoop, van boekjes tot dvdtjes, haarspulletjes, keukengerei.

En er zullen mensen zijn die zelf wat verzinnen, dat is prima hoor.
    Maar er zijn ook mensen (vrienden van mijn vriend bijvoorbeeld), die er wel wat aan hebben, want die zijn totaal niet thuis in kinderen en kunnen dit wel gebruiken.

8. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.133
    8.867
    113
    - driewieler
    - driewielstep
    - knutselspullen (lijm, verf, gekleurd papier en karton, wasco, potloden, ...)
    - duplo
    - puzzels

Ik maak ook altijd een onlinelijstje, maar zet daar niets over op de kaart. Eigenlijk alle mensen die op onze verjaardagen komen en waarbij wij ook op verjaardagen komen, hebben de gewoonte te vragen wat iemand wil (wij dus ook ;)) en dan geef ik dus de link door. Werkt goed. Ik zet er ook altijd dingen op in verschillende prijsklasses, want ik wil niet voor iemand bepalen wat hij/zij er aan uit moet geven. Zet ook altijd nog dingen als cadeaubonnen erop, want daarvan kan iemand helemaal zelf weten welke bedrag hij/zij er aan uit wil geven. En als iemand zonder iets komt, dan vind ik dat ook prima: ik vind de aanwezigheid van mensen belangrijker dan dat ze iets meebrengen.

9. Mom2Boys

Mom2Boys Bekend lid

12 mei 2011
    555
    51
    28
    Vrouw
    Een online verlanglijstje hebben wij bij de eerste en tweede verjaardag van onze zoon gedaan. Nooit negatieve reacties op gehad, alleen overgrootoma koopt iets anders dan van de lijst, maar de rest kocht beide keren iets van de verlanglijst

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@nienkekris: mja ik moet zeggen.. ik heb nog nooit gehad dat op een verjaardag iemand zonder kadootje kwam. zeker niet op een kinderverjaardag.
    mijn eigen verjaardag maakt het sowieso niet zo veel uit.. ik nodig niet iemand uit omdat ie zulke leuke kadoos koopt maar omdat ik het gezellig vind.

bij kinderverjaardagen verwachten kinderen natuurlijk wel altijd een kado en tja.. ik zou zelf ook nooit zonder komen dus.
    enerzijds omdat zo'n kindje er op rekent.. anderzijds is gewoon te leuk om een leuk kadootje uit te zoeken :)

Deel Deze Pagina