Verlanglijstje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Cis, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cis

Cis Actief lid

12 jun 2006
    274
    0
    0
    Hoi hebben jullie tips voor een verlanglijstje?
    Ik wordt er al helemaal 'gek' om gevraagd, voor de kerst, en meteen alvast voor de 1e verjaardag van Bob.
    Ik vindt het zo lastig, want speelgoed heeft hij op zich niet erg veel. Maar het interesseert hem ook totaal niet.
    Kleding vindt ik ook moeilijk. Voor nu heeft hij meer dan genoeg (maat 74) en in maat 80 heeft hij ook al behoorlijk veel. En heel ver vooruit kijken vindt ik ook lastig, ik heb al een paar keer niets aan dingen gehad (vanwege te koud/warm).
    Schoentjes/slofjes heb ik zelf nog niet eens kunnen vinden, want hij heeft relatief heel grote voeten (lang, breed en een hoge wreef), dus die moet ik echt eerst gaan passen.
    Volgend autostoeltje hebben we al, fietsstoeltje ook. Opklapbuggy krijgen we ook en ik begreep dat er ook al aan een hobbelpaard en een kindertafeltje/stoeltje wordt gewerkt.
    Wat ga ik straks nog meer nodig hebben?

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    een leuk speel kleed. duplo, een leuke kinder cd?

3. Mamariek

Mamariek Actief lid

6 aug 2007
    201
    0
    0
    Bussum
    voorleesboeken (sprookjes bijv, van annie mg schmidt, noem maar op). kindercd's, wij zingen hier vrolijk mee.

4. Gerda1977

Gerda1977 Actief lid

5 dec 2006
    125
    0
    0
    Groningen
    Grappig, ik heb precies hetzelfde probleem. Voor zijn eerste verjaardag dan, voor sinterklaas ben ik al klaar(houten xylofoon, kralenframe, labeldoekje, geluiden hamer, en kleren) . Wat geef je een kind die 1 wordt. Een driewieler krijgt hij van mijn ouders, maar wat geef ik dan zelf? Ik zou het echt niet weten..

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.086
    3.869
    113
    Ja, ik krijg ook steeds die vraag voor Sinterklaas en Kerst. Ik weet het echt niet hoor, we hebben alles wel zo'n beetje en ik hoef niet allerlei cadeaus die toch alleen maar in de weg staan tot ze ze eens kan gebruiken. Oei, klinkt ondankbaar hè? Tja, ik weet ook niet wat ik er mee aan moet.

6. bobbelientje

bobbelientje Actief lid

2 nov 2006
    320
    0
    0
    Noord-Holland
    Een loopwagentje is hier de topper!

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    kijk eens tussen de dingen van v-tech, heel veel is al geschikt vanaf 1 jaar en toch heel leerzaam.

Houten blokken, een verkeerskleed kan natuurlijk ook.

Groetjes Anita

Deel Deze Pagina