Lynn is bijna 15 maandjes oud. Ze eet sinds ze 1 jaar is met de pot mee en dat gaat goed. Maar als wij nasi of bami maken gebruik ik zo'n kruidenzakje van Knorr. Nu vraag ik me af of Lynn dat al mee kan eten... Of is dat te zout? En teveel troep?
Hugo vindt pittig eten juist erg lekker en hij kan er ook goed tegen. Wat je kunt doen om het iets minder pittig te maken is gewoon naar verhouding iets meer bami of rijst in de portie van Lynn. Zo hebben wij dat ook gedaan om te wennen.
ik deed supervoorzichtig met pittig eten, maar mijn vader is arubaan, en die kookt vrij pittig. de aangelengde of wat afgezwakte hapjes moest ze niks van weten, bij opa op schoot en van zijn bord eten! en die gooit echt hele pepers door zijn eten, let hij wel op dat ze dat niet binnen krijgt, maar het blijft evengoed pittig, en heel veel gekruid! ik heb zelfs wat surinaamse 5 kruiden potje meegegekrgen, als ze niet eet gooi ik dat er door heen en mijn man is gek op sate en at het haast elke dag in nederland, en dat at ze ook mee.. maar volgens mij mogen ze nog helemaal geen pindas toch?
Dat is vaak een en al zout. Heb er eens een programma over gezien op t.v. Tja, en zout is natuurlijk de goedkoopste smaakmaker.