En dan zijn de ovutestjes weer positief :-)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Paske, 2 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paske

Paske Actief lid

3 feb 2009
    188
    0
    0
    Vanochtend een negatieve ovutest (digitale CB) terwijl ik toch echt mijn ei uiterlijk vrijdag avond verwacht.

om 10:30 voor de gein een testje van KV gedaan......Knal positief. Hmmmmm. Door alle berichten over de KV testen twijfel ik daar toch wel wat aan, dus.........braaf 4 uur plasje opgehouden, en net toch nog maar een digitale clearblue ertegenaan gegooid, en ja hoor..........een dikke vette :D

Het zijn dure testen, maar ik vindt dat smily dingetje wel erg makkelijk. Met de streepjes had ik toch altijd mijn twijfel.....istie echt wel even donker?

Maar goed, we zijn dus al vanaf afgelopen vrijdagavond elke avond aan het klussen :)
    Toenstraks mijn mannetje een fotootje doorgestuurd van de positieve ovutest

Dus nog 3 avondjes lekker aan de klus, en dan zien we maar wat er van komt.

Hoe blij kun je zijn van een positieve ovulatietest hihihi
    meer dames hier last van?

2. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Haha ja dat heb ik ook elke keer. Laat staan hoe blij ik zal zijn met 2 streepjes op een zwangerschapstest! Klusserdeklusse meid!

3. Lepeltje

Lepeltje Niet meer actief

Hahaha..
    Ik herken het, gisteren verscheen bij mij de smiley!:D
    Maar wij kunnen pas op zn vroegst vanavond klussen, zou dit te laat zijn?
    Heb dezelfde vraag ook al op een ander topic gesteld maar ik ben nog niet helemaal gerustgesteld... :oops:

4. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Jezebel,

nee hoor dat is niet te laat, de ovutest is volgens mij ong 36 uur van te voren positief. Je ei is dus nog niet gesprongen. Als je vanavond klust ben je dus nog op tijd.

liefs...

Deel Deze Pagina