verlate eisprong of?

Discussie in 'Miskraam' gestart door cherise75, 12 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherise75

cherise75 Nieuw lid

11 jan 2016
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    ik zit met een enorm dillema en hoop dat iemand mijn verhaal herkend en mij misschien op kan beuren :S.
    Mijn verhaal: Mijn eerste dag van mijn laatste ongesteldheid was 1-11-2015. Ik heb me voor het eerst postitief getest op 29-11-2015(was wel een heel licht streepje).
    Ik kreeg lichte bloedingen(alleen met afvegen)op 7-12-2015 tot en met 11-12-2015. Ik heb ook op 11-12-2015 een echo gekregen ivm die bloedingen. Bij de bloedingen heb ik overigens geen enkel krampje gehad.
    Mij werd verteld dat het een beginnende miskraam was aangezien er helemaal niets(!) te zien was op deze echo...ook geen verdikt baarmoederslijmvlies.
    1 week later op 17-12-2015 moest ik terug komen en toen was er een vruchtzakje te zien van 3 mm...(!)
    weer 2 weken later zag met op 31-12-2015 een vruchtzakje van 1 cm, maar men zag er niks in.
    Nu ben ik op 8-1-2016 voor het laatste geweest en was het vruchtzakje 3 mm gegroeid... De Gynacoloog heeft haar excuses aangeboden aangezien zij zei dat 4 weken terug een miskraam was....maar dat het waarschijnlijk een late bevruchting is geweest...toch deelde ze me weer mee dat het er niet goed uitzag en begin over curretage en pillen.
    Ik voel mij heel erg zwanger, borsten groeien en doen zeer, heb al tig testen verslonden en die testen uber duidelijk, ben moe, emotioneel(huil al bij tekenfilms etc)..
    Ik heb gezegd dat ik over ander halve week weer een echo wil en dan wil gaan kijken...(zie teveel verhalen dat er ineens wel groei is).

Heeft iemand hier ervaring mee? of kan iemand me wat vertellen over mijn bizarre verhaal?

groetjes C

2. gekkenhuis

gekkenhuis Actief lid

26 aug 2013
    142
    0
    0
    Assen
    Hoi c,

Ik heb ervaring met je verhaal maar het eindresultaat was niet goed. Bij mij was er ook een bloeding gehad en ze dachten ook aan een late bevruchting. Maar na de echo bij 7 weken was het duidelijk niet oké. Dus met 9 weken pillen gehad. Er is altijd hoop maar hou je er niet te hard aan vast. De teleurstelling wordt alleen maar groter als het wel mis gaat. Sterkte en ik hoop voor je dat het goed gaat!

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Tja je zou 8 jan minimaal 9 weken moeten zijn.
    Dat houdt in dat 31 dec ook al iets te zien moest zijn in het zakje.

Ook is in 8 dagen tijd 3 mm groei echt erg weinig en zeker als er nog steeds geen hartactiviteit te zien is. Met 9 weken zie je al een minimensje

Deel Deze Pagina