Wie heeft er nog meer last van? Ik ben pas 7 weken zwanger maar ik ben gister gewoon vergeten het gas uit te zetten Ik vergeet de laatste tijd zoveel. Waar mijn sleutels zijn, waar ik de accu van mijn fiets heb liggen, dat ik überhaupt mijn accu op moet laden. Ik vergeet het gewoon. Ik ben een beetje bang voor de toekomst Ik werk als verpleegkundige en ik moet echt mijn hoofd erbij houden anders word het gewoon gevaarlijk. Ik vind het zelfs een beetje eng dat ik zoveel vergeet. Wie heeft dit nog meer en wat helpt jou om toch zo min mogelijk te vergeten?
Hier nog één die vanaf begin alles vergeet! Echt super vervelend, ik sta op om iets te doen en zelfs op het moment van opstaan ben ik het kwijt of gooi Google open om iets op te zoeken maar weet vrijwel direct niet meer wat ik wilde opzoeken. Het vervelende is dat het dan ook niet zo snel terug komt. Normaal was ik ff aan het nadenken dan wist ik het weer, nu helemaal niet of pas de volgende dag ofzo Ik werk ook in de zorg maar het gaat best redelijk. Ik heb echt pen&papier bij me om alles op te schrijven. Loop meerdere malen langs werkagenda om te checken of ik niks vergeten ben. In mijn telefoon heb ik een notitie gemaakt, alles wat mij te binnen schiet schrijf ik meteen snel op anders slaan ik het niet op.
Oh ja die is leuk ja... Ik heb keer m'n tanden gepoetst met shampoo. En gewoon niet eens in de gaten hebben. Duurde even toen ik dacht wat schuimt dat toch. Oh ja en bij mijn eerste dochter ben ik keer na de wc gegaan zonder m'n broek omlaag te trekken. Dus ga op de wc zitten en denk wat word m'n broek toch nat... Aaaaaaah neeeee. Ik heb nog veel meer voorbeelden maar denk dat mijn punt duidelijk is haha.
O haha dat is mij nog niet overkomen maar man man man. Ik ga er nog eens voor zorgen dat ons huis in de fik vliegt. Dan plas ik liever in mijn broek kan ik je wel vertellen!
Mijn ervaring bijna 2 jaar na de zwangerschap is dat het noooooooit meer weg gaat die zwangerschapsdementie
O, en ik had dit eigenlijk niet eens zozeer tijdens de zwangerschap, maar daarná... man man man. Ik kan acht maanden na de bevalling bijvoorbeeld nog steeds niet meer hoofdrekenen. Laatst heb ik een kwartier gedaan over de rekensom 13 + 24. Er kwam telkens een ander getal uit. Uiteindelijk heb ik de rekenmachineapp op mijn telefoon moeten openen
Hier ook veel last van. Ik vergeet alles. Maar doe ook domme dingen. Best wel heel erg irritant en hoop nog steeds heel erg hard dat het na de zwangerschap weer beter gaat!
Ja hier ook. Dit is mijn 3e zwangerschap in 3 jaar tijd, dus het komt bij mij nooit meer goed Hoe vaak ik wel niet met hondenriem maar zonder hond naar de uitlaat plaats ben gelopen. Sleutels vergeten maar wel de deur achter je dicht trekken. De wasmachine aanzetten zonder wasmiddel. En de meeste planten gaan hier hartstikke dood, want ik vergeet ze gewoon water te geven.
Ik vergeet het verschil tussen links en rechts. Het gas vergeten uit te zetten is me ook al een aantal keer overkomen. En ik had een keer de verkeerde pit aangezet, waar geen pan op stond, en daar een deksel op gelegd. Die was blauw toen ik terug kwam. En ik maar denken.. wat duurt het toch lang voor die boontjes koken.
Ik fiets met m'n zoon naar school en zeg: we kunnen oversteken na de mevrouw met oranje jas. Zoon kijkt me verbaasd aan en reageert niet. Blijkt de mw een blauwe jas aan te hebben
Hebben jullie dat trouwens ook met dingen laten vallen. Echt gewoon alles glijd uit m'n handen. Van pakje smeerboter tot borden tot speelgoed en dekens. Maakt niet uit wat ik doe valt altijd wel iets.
Ik had dit wederom pas na de bevalling. Het leek wel of ik reuma had, ik had gewoon helemaal geen grijpkracht meer.
Gister na zwemmen ben ik onderweg gestopt om te voelen of ik überhaupt wel een onderbroek had aangetrokken....
Ik ben inmiddels 9 weken geleden bevallen, maar ook hier is het er nog niet beter op geworden. Ik vergeet zelfs soms of ik mijn zoontje nou al gevoed heb of niet hihi. Gelukkig geeft hij het vanzelf wel aan als hij honger heeft.
Ja! 2 potten chocoladepasta (waarvan dus de eerste nog half vol was en de dag later een nieuwe, huilen!! Zo zonde) , bijna mijn vingertop eraf gesneden en mijn vingers akelig verbrand waardoor ik dikke blaren kreeg en waarschijnlijk flinke littekens. Ja zo onhandig! En dat allemaal binnen 3 dagen.. als mensen naar mijn handen kijken ben ik spontaan bang dat ze contact op gaan nemen met 'het houdt niet op niet vanzelf' wegens verdenking van mishandeling ofzo, en dat meen ik echt, zo gehavend zien mijn handen eruit.