steen ingeslikt

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door DoubleD, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DoubleD

DoubleD Bekend lid

12 okt 2013
    578
    19
    18
    Brrr, mijn zoontje heeft vanmorgen een steen ingeslikt. Huisarts gebeld en die zeiden afwachten tot het met de ontlasting mee komt. Ik ben zo bang dat het in zijn luchtp terecht is gekomen omdat hij zich er wel in verslikte. Zou je dat direct moeten merken, als daar iets in terecht is gekomen? Hij is verder wel vrolijk alsof er niks aan de hand is, heb hem ontbijtkoek gegeven en gelijk wat laten drinken.

2. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Ik denk eerlijk gezegd dat je dat dan wel gelijk merkt hoor.
    Mijn neefje heeft laatst bij de gastouder kraaltjes op, uiteindelijk ook uit gepoept.

maar bij twijfel altijdeven bellen hoor, bij mijn neefje hebben ze later nog een foto gemaakt omdat ze dachten dat er nog eentje zat en hij daar last van had. Dit was gelukkig niet het geval.

3. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Hahaha! Komt er vast vanzelf weer uit.
    Luchtweg en slokdarm zijn echt twee gescheiden wegen, dus als de steen eenmaal doorgeslikt is, dan kan hij zich er niet meer in verslikken.
    Sterkte met je kleine avonturier!

4. DoubleD

DoubleD Bekend lid

12 okt 2013
    578
    19
    18
    Pff hou op schei uit... wat zijn zus niet deed haalt hij drie keer in. Net een stofzuiger, scant heel de vloer op eten of iets wat niet eens op eten lijkt. Als het in zijn luchtwegen was geschoten had hij er wel last van gehad nadien dan? Hij maakte kokhalsbewegingen en kreeg het even benauwd en eenmaal in zijn keel gekeken kon ik niks meer zien.

5. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Als hij nog in zijn luchtpijp had gezeten, dan had je het zeker gemerkt!
    Als hij nu gewoon weer doorgaat met de orde van de dag, dan zit hij daar echt niet meer.

Hier gelukkig nog nooit grote dingen opgegeten. Wel eet mijn dochter zand uit de zandbak. Pakt echt een handje vol en stopt het in haar mond. Zucht...

6. Pindaa

Pindaa Lid

27 jun 2013
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha hier ook sinds een paar dagen een kleine stofzuiger. Ze vindt het zelf geweldig maar alles wordt hier opgegeten als ze kans krijgt (met als grootste favoriet: kattenvoer, BAH). Ik denk dat je het wel gemerkt had hoor, als er een steen in zijn luchtpijp zit lijkt me dat hij heel erg benauwd zou zijn. Maar snap je angst! Ik schrik me ook iedere keer wezenloos als ze wel wat te pakken krijgt

7. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Ik heb zelf als klein kind een keer een steentje in de longen gehad en als ik de verhalen van mijn moeder hoor merk je dat meteen hoor. Ik liep paars aan en ben met spoed geopereerd. Dus ik denk dat het wel goed is gegaan! ;)

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    lijkt me ook dat het goed is gegaan.
    wel schrikken zoiets!
    hopelijk komt het er snel weer uit ;)

Deel Deze Pagina