Verlatingsangst bij 15,5 maand?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Feilo09, 5 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Hoi meiden,

Volgens mij zit mijn dochter weer in een fase of sprong of hoe we het ook maar zullen noemen. ;)

Ze wordt 3keer per nacht hard huilend wakker (gek genoeg ook telkens op hetzelfde tijdstip) en wil dan geknuffeld worden en valt dan weer in slaap om even later weer wakker te schrikken. Ook wil ze de hele dag door opgetild worden, en kan ze zichzelf moeilijk vermaken.

Zijn er meer kindjes van deze leeftijd die dit nu ook doormaken of gemaakt hebben?

2. fafje

fafje Niet meer actief

hier is dat met vlagen, weet nei precies of da met 15,5 mnd was...hij is nu 17 mnd...en zo nu en dan heeft ie dat...
    vaak in combi met tandjes/dromen/of ziekworden

3. babyproject

babyproject Niet meer actief

Hier ook met vlagen. Denk niet dat het verlatingsangst is, het is hier vooral wanneer ze niet lekker in haar vel zit.

Check even of er niet een tandje of kiesje doorkomt!

Je kunt ook voor het slapen gaan een paracetamol geven (of de eerste keer dat ze wakker wordt) om te kijken of ze dan wel doorslaapt.

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier ook zo... de hele tijd mama en aan m'n benen hangen... de afgelopen 3 weken ofzo? Het lijkt nu wat minder te worden. Hoewel.. ze komt er alweer aangekropen :p

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    hier ook heel erg geweest en begint nu eindelijk een beetje af te nemen. hij loopt nog wel mopperend achter me aan als ik van hem weg loop, maar wordt minder vaak 's nachts wakker. helaas de meeste nachten nog wel minstens 1 keer

Deel Deze Pagina