kinderfauteuil

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamarieke79, 6 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamarieke79

7 nov 2008
    31
    0
    0
  2. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Ik vind 'm ook heel leuk en wil er ook een bestellen, dus ik lees even met je mee :) Ik heb een speelkleed van Kidsimpulz (zelfde stof) en daar zijn we erg blij mee, mooie kwaliteit en het is heel makkelijk schoon te maken!

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Mijn oppaskindje had er eentje en gebruikte hem heeeel vaak! Vooral voor de tv vond ze het heel leuk, omdat ze er echt lekker in kon zitten (op de bank zit dat dan anders met die korte beentjes). De hoes was ook heel gemakkelijk er af te halen en te wassen. Ik vond wel dat ze er vaak in onderuit zakte, maar dat is ook een kwestie van netjes aanleren.

Zij had er niet eentje van dit merk, maar wel het zelfde idee.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij hebben een fauteuiltje voor Eva, maar erg veel zit ze er niet op. Ze heeft wel een periode gehad rond haar eerste verjaardag dat ze er wel altijd in zat met televisie kijken, maar zodra ze zelf op de grote bank kon klimmen ging ze liever daarop zitten. Of gewoon op de grond. Nu staat ie nog steeds in de kamer, ze zit er heel af en toe op om een boekje te lezen, maar toch echt liever op de grote bank.

5. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
  6. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Evy heeft er ook eentje gekregen en ze gebruikt hem veel! Zowel zitten als klauteren.
    Ze schuift ermee naar de bank en probeert dan op de bank te klimmen. Dat is wel eng. ;):$

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wij hebben er eentje bij prenatal gehaald, indertijd met de mamma mazzel dagen (in april weer denk ik?) 20% korting, dus werd het 28 euro. Hier wordt hij nog steeds veel gebruikt, vanaf haar 1e verjaardag eigenlijk al. Was indertijd dus een hele goede koop (verjaardagskado) . Dus dat is wel leuk.

8. mamarieke79

7 nov 2008
    31
    0
    0
    bedankt voor de reacties
    hebben er gister toch maar 1 bij de prenetal gekocht.
    nu maar kijken wat hij er van vind

9. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Je hebt veel van die stoeltjes die heel licht en zacht zijn. Persoonlijk vind ik het niets. Ze zitten er wel in, maar niet echt goed. Ik heb deze voor mijn dochter, het is gewoon echt een klein meubelstuk dat wat zwaarder is, stevig en niet omvalt:

Bekijk bijlage 56886

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Zoiets hebben wij ook. Lekker stevig en degelijk, makkelijk schoon te maken. Die van ons is net iets breder dan die "goedkopere" zachte stoeltjes en wij hebben er adapters bij om en te verhogen dus hij kan nog jaren mee. Hier word er veel gebruik van gemaakt moet ik zeggen.
    Wij waren in totaal 145 euro kwijt

11. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Waar heb je deze uitgehaald?

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ja die bij prenetal hebben wij ook gezien, vonden we ook erg leuk en niet duur!

hoop dat hij het leuk vind

13. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Wij hebben er een van de Prenatal en hij gaat daar altijd in zitten als hij drinkt of een tussendoortje krijgt. En de katten vinden het ook heerlijk liggen :D.

14. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Dat wil ik ook wel weten.

15. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    #15 kahrin, 8 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2010
    Bekijk bijlage 57120

Ik heb deze stoel (in het gebroken wit, maar kan het plaatje niet meer opnieuw vinden) bij Kidsfactory gekocht. Normaal was ie € 150,-, maar toen wij 'm kochten ging er 50% vanaf, deze kleur ging uit de collectie dacht ik (en ik had geluk, want dit was precies de kleur die wij wilden).
    Maar het model heb je nog steeds bij Kidsfactory, ook in het zilver, goud, bruin (leer).

16. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0

Deel Deze Pagina