Itunes rekeningnr wijzigen??

Discussie in 'De lounge' gestart door Koesje, 16 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koesje

Koesje Niet meer actief

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
    Ik heb een iphone waarmee ik regelmatig apps koop in de store. Nu heb ik maanden geleden mijn rekeningnummer opgeheven waar de apps die ik kocht van werden betaald. Al een geruime tijd probeer ik mijn rekeningnummer te wijzigen en dit wil maar niet lukken.
    Heeft iemand de gouden tip want ook via apple en itunes zelf kom ik niet verder..:(

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Dat moet dan via Click & Buy
    https://www.clickandbuy.com/WW_en/home.html

Als je je apps zo afrekent, dan is je iTunes account gekoppeld aan Click and Buy.
    En geloof me, dit is een malafide oplichtbedrijf.
    Je kan beter een iTunes card gebruiken.

3. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    In je AppStore op eerste icoontje klikken uitgelicht
    Helemaal naar onder scrollen

Apple id (onderste knop) aanklikken en daar kan je het wijzigen. Zou zelf ook met iTunes cars werken, ook veel gedoe met click and buy gehad namelijk

4. Koesje

Koesje Niet meer actief

edankt voor je reactie!
    Ik kreeg idd altijd een mail van click & buy dus daar had ik ook gekeken maar werd ik niet wijzer van. Heb je er slechte ervaringen mee?
    Denk dat ik dan toch ook maar voor een itunes card ga.. Bevalt je dat wel?

5. Koesje

Koesje Niet meer actief

Bedankt voor je reactie!
    Nog een slechte ervaring dus.. Ik ga straks dan toch meer een card halen!

6. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Mij wel, heb ooit een app gekocht voor nog geen twee euro, was schijnbaar iets verkeerd gegaan en na maanden kreeg ik een rekening van 56€
    Zeiden ze dat ze meerdere mails hadden gestuurd maar nooit wat gezien.. Account geblokkeerd geweest etc...
    Toen ik met aangifte ging dreigen was het ineens klaar :)

7. Koesje

Koesje Niet meer actief

Oh serieus.. Das ook wat! Slim om met aangifte te dreigen:)!
    Heb er zelf geen problemen mee gehad tot nu dan ;) Zo een kaart is misschien ook wel handiger.

8. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik had vorige maand precies hetzelfde! Ze beweerden dat ze geen €2 van mijn rekening af konden schrijven, daarop hebben ze gelijk mijn iTunes account geblokkeerd. Die blokkade zouden ze er vanaf halen zodra ik ze €52 had betaald. Echt, ik heb hemel en aarde bewogen en urenlang met hun en iTunes aan de telefoon gezeten.
    Omdat dit de 4e keer was, wilde iTunes mijn account niet meer activeren. Ik heb gedreigd met de koop van een Samsung telefoon en m'n rechtsbijstand verzekering. Uiteindelijk kreeg ik een 1 of andere hooggeplaatste manager aan de telefoon. Hij heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat ik weer gebruik kon maken van mijn telefoon.
    Al met al duurde het in totaal 5 dagen. Ik had zelfs toevallig een nieuwe iPhone die ik niet eens meer kon gebruiken door al het gezeik met Click & Buy, want ik kon iCloud ook niet meer gebruiken om gegevens over te zetten.

Dus voor mij noooooooooit meer Click & Buy! Als je ze Googled weeet je eigenlijk al genoeg

9. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Je kunt het ook koppelen aan paypal.
    En als ik me niet vergis kan het zelfs aan je credit card gekoppeld worden.

Deel Deze Pagina