En hoe houden we die slaapzak dicht???

Discussion in 'Baby en dreumes' started by janna76, Jan 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. janna76

janna76 Fanatiek lid

Nov 8, 2008
    1,412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Tja de titel zegt het eigenlijk al. Hoe houd ik de slaapzak van mijn zoon dicht. Hij klimt er namelijk uit. Doe de rits al op zijn rug en vanochten wat vind ik daar grijnzend me aankijkend?? Jaaa, Maik lachend en alleen nog in de luier.:(:D
    Nu wil ik eigenlijk een veiligheidsspeld gebruiken. Maar waar moet je die dan plaatsen? Hoe moet ik dat veilig doen?:(

Hopelijk kan iemand mij het uitleggen. Want het eigenlijk nog wel te koud om hem zonder slaapzak te laten slapen;)

Liefs Janna

2. Arja

Arja Bekend lid

Nov 2, 2008
    951
    0
    0
    Begrijp ik goed dat hij de rits die op zijn rug zat open heeft gekregen? Als je een veiligheidsspeld gebruikt, doe dan de rits dicht op een klein stukje na, dan de veiligheidsspeld van binnenuit vlak achter de ritssluiting door halen, zodat die kleine de rits maar een paar centimeter open kan krijgen.

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Oeh dat zou ik ook niet weten, als je de rits al op de rug hebt..
    Nou weet ik wel dat ze bij de v&d een slaapzak hebben, waarbij de rits van links onder naar rechtsboven gaat, was een hele ingewikkelde slaapzak. Moeilijk uit te leggen, maar je moest ook nog een arm ergens onder door doen. Die krijgen ze never nooit uit volgens bij, ook al doet hij de rits open. Tenminste, ik kreeg dat on ding al zowat niet aan bij Sterre.
    Ik heb hem vorig jaar al gekocht, en weggeven, maar misschien hebben ze ze nog daar. De rits loopt schuin en eindigt onder een oksel.
    Suc6 in ieder geval!

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Heb je wel de goede maat dan? Of maakt hij echt de rits open?

Misschien anders een pyjama aan...als je zegt dat je het te koud vind zonder slaapzak.
    Je zei dat ie in zn luier ligt...dus als hij dan een pyjama aanheeft is het al niet zo koud meer!

5. janna76

janna76 Fanatiek lid

Nov 8, 2008
    1,412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    :D;) HIHI ik heb een technisch knulletje. Want echt hij heeft dus een pyjama aan. En een slaapzak onder zijn deken. Vraag me niet hoe hij het voor elkaar krijgt maar hij doet dus zijn rits zelf open en gaat zich vervelen s`ochtends en trekt dan ook maar zijn pyjama uit keilt pasant zijn knuffels het bed uit.(Maar niet zijn aap die is faforiet, kan die niet zonder) Ik heb al een kacheltje op zijn kamer gezet en zal die vanacht wat harder zetten. En dan dus de veiligheids peld proberen.

Bedankt meiden

Liefs Janna

6. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    :D Ik heb geen tips, moet wel enorm lachen! Wat erg zeg.Mijn eerste gedachte: een dwangbuis:D. Nee sorry, kan je niet helpen. Wat een slangenjongetje zeg, hoop niet dat dit mij te wachten staat...

7. kylain

kylain Bekend lid

May 7, 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Zit de ritssluiting dan aan de bovenkant?? Ik heb een slaapzak waarbij de rits bij de voetjes zit... Waarschijnlijk zal hij die dan ook wel openkrijgen:) maar valt te proberen. Voor de rest zou ik het eigenlijk niet weten hoe je het het beste anders kan doen.

Succes,

Groetjes Lysanne

8. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Jeetje...slim kereltje zeg! Hahaha!

Dan weet ik het eigenlijk ook niet....of je zou zo;n pyjama uit 1 stuk aan moeten doen...die gaan wat moeilijker uit dan een gewoon broekje...
    Maar die zal hij dan ook wel uitkrijgen! Hihi!

Succes!

9. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Ik heb ook alles geprobeert, ritslipje erbij in doen, lipje met veiligheidsspeld vastmaken, nou vergeet het maar, ze kreeg het los. Toen de slaapzak andersom aan gedaan, rits op rug en nu krijgt ze de rits nog wel los, maar meestal niet helemaal.
    En ze is eerder flauw van, dus laat em vaak toch wel aan en dicht.

Ik wild ehet ook al met een dekbedje proberen, als ze daar nou onder bleef liggen, mij ook prima, ze is tenslotte bijna 2. Maar helaas daar blijft ze niet onder liggen, dus dat is hier ook nog geen oplossing.

10. janna76

janna76 Fanatiek lid

Nov 8, 2008
    1,412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe

Ik ben blij dat we dus niet de enigste zijn. Mijn schoonmoeder zij vanavond dus ook al van als het niet wil dan wil het niet. Dan moeten ze op de wat hardere manier leren dat als ik het koud krijg moet ik onder de deken kruipen. Zo hadden haar jongens het ook geleerd. (HMMM:p Verklaard waarom mijn man wat kou betreft een bikkel is:D) Maar dat vind ik dus eigenlijk ook wel een beetje hard en sneu hoor.
    Maar aan de andere kant, tja als hij echt de hele tijd uit zijn slaapzak kruipt en dan onder de dekens weg wurmt?
    Je moet toch wat op een gegeven moment.

11. jopie

jopie VIP lid

Aug 10, 2006
    6,030
    1
    0
    Putten
    Slaapzak binnenste buiten aantrekken al geprobeerd?

12. janna76

janna76 Fanatiek lid

Nov 8, 2008
    1,412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe

hmmm das mischien ook een idee.

13. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    4,362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    wou ik ook voorstellen :D

14. jopie

jopie VIP lid

Aug 10, 2006
    6,030
    1
    0
    Putten
    Hopelijk is dat de oplossing dan. Succes!

15. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Goh, wat knap! Houdimini!!
    Mijn dochter maakte m een tijdje geleden wel open, maar toen zat er nog een touwtje aan t ritslipje...
    Misschien kun je t ritslipje eraf halen??

16. wapa

wapa Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    1,136
    2
    0
    Binnenstebuiten, dan is het volgens mij echt onmogelijk om hem uit te krijgen... ( als het niet al onmogelijk is om hem aan te krijgen :D)

Hoop dat je de oplossing snel vindt!!

Share This Page