Hey, Ik vraag me af of me dochtertje van 5 maanden al in de buggy mag. Want ze tilt nu elke keer haar hoofdje omhoog en ze laat merken dat ze alles wilt zien om haar heen... Ze kan al vrij goed zitten, als je haar wel een beetje tegenhoudt.. De een zegt je kan haar wel in eenn buggy doen en de ander niet.. Wat zal ik doen?/
Demi ging met 5 maanden van de kinderwagenbak naar de wandelwagen. Ligt natuurlijk ook aan de kwaliteit van de buggy. Moet, vind ik dan, wel een goede stabiele en stevige buggy zijn.
Ok, dus ik zou nu ook de buggy stand kunnen inschakelen.. Ik heb een xadventure... Dat vind ik zelf wel een stabiele wagen..
Bij ons op CB werd verteld dat als de buggy in ligstand of bijna ligstand kon, hij/zij erin mocht als ze zelf aangeven de wagenbak niks meer aan te vinden. Mijn zoontje was 6 maanden toen hij niet meer in de wagenbak paste en zijn toen de buggy gaan gebruiken. Deed wel op de platste stand en soms zelfs nog een handdoek onder zijn billen zodat hij wat meer steun aan zijn ruggetje had. Wij hebben de Mutsaerts Combi-Style.