Ik gebruik Zarqa 3 in 1 wash vanaf dag 2 (ook voor het haar dus). Waarom zou het eerder niet mogen, het haar moet toch gewassen worden.
Wij gebruiken de shampoo ook al een tijdje, vaak 1 of 2 keer in de week even een beetje shampoo om de weinige haren te wassen. Het wordt nog niet echt vies, dus niet echt nodig om elke keer shampoo te gebruiken.
Ik heb het volgens mij ook al gedaan toen ze 1 week oud was. Gewoon 1 of twee keer per week echt mnet shampoo. De andere dagen spoel ik het gewoon met water uit
Hmm, nooit van gehoorlijk eigenlijk. Ik gebruik het ook niet. Gebruik wasgel voor huidje en haartjes.
wij zijn er nu pas mee begonnen, nu Ties zijn haren zo lang zijn dat ik ze echt iedere dag moet kammen.
wij deden het vanaf het begin af aan af en toe... niet te vaak sowieso in bad, vanwege een droge huid. Vanaf dat 6 of 7 maanden was, zat er regelmatig eten in haar haartjes dus vanaf toen ging ze af en toe wat vaker in bad en werden de haartjes ook bijna iedere dag met een drupje shampoo (top to toe wash, natusan) gewassen.
Hier ook vanaf de 1e week hoor. Alleen niet iedere keer. Min dochter had ook een beetje berg. Dan ging ik er in bad met een kaartje overheen. Dat werkte als een tierelier! En dochterlief had nergens last van
ik gebruik al vanaf dag 1 de wasgel ook voor haar haartjes, ze heeft er nogal veel namelijk dus bij het inzepen neem ik gewoon haar haartjes ook mee. Geen probleem
Van de week voor de eerste keer gebruikt. Had nml berg padjes gebruikt. Verder gebruik ik het nog niet. Neem haar hoofd mee met balneum badolie. Zoveel haar heeft ze ook nog niet
Vanaf dag 2, toen hebben ze haar haar gewassen gewoon met zwitsal, en ik deed het toen 1 keer in de 2 weken, verder gewoon met water een beetje spoelen. Ze had ook een behoorlijke bos
Wel gek dat het niet mocht, mijn kraamhulp zei dat het niet nodig was met weinig haar. Hier doen we het nog steeds niet, hij heeft namelijk nog steeds vrijwel geen haar. Net als zijn papa vroeger
ik deed het nadat ze een week oud was... en nu was ik hun haren elke dag met cremespoeling anders krijg ik de klitten er niet uit... mn dochters hebben allebei een hele bos haar en mijn jongste ook nog met krullen.... volgensmij kan het geen kwaad hoor tenzij ze een droge huid hebben of exeem ofzo, dan kan je beter een shampoo zonder parfum gebruiken... of een paar druppeltjes badolie erin en dan zonder shampoo de haartjes wassen..
ik deed het ook al redelijk snel, maar ja ze had ook een berg haar haha.. Nu doe ik het ongeveer 1 a 2x per week, ze vind het nogal leuk om de smeerworst, smeerkaas en appelstroop oa in haar haar te smeren
Hier gewoon dagelijks in bad en ook de haren wassen. Sinds dat ze 1,5 week oud is. Er is trouwens nogal verschil in kraamhulpen. Mijn eerste zeepte haar volledig in (echt schuimend) voor het badje en de 2e (veel betere) kraamhulp gebruikte enkel zeep voor het bilnaadje en de liesjes. Verder gewoon met water. Sinds zij weg is ben ik wel weer wat meer zeep en shampoo gaan gebruiken, omdat het zo lekker ruikt...hihi. En ons meisje heeft totaal geen droge of gevoelige huid gelukkig.