Hallo allemaal Mijn zoon draait niet meer.. Hij was net 3 maanden en begon opeens met rollen van buik naar rug .. Dt deed hij de heledag.. Maar na die dag noooit meer? Terwijl hij die dag wel heletijd zat te rollem.. Hij word 25e 4 maanden .. En ik vraag me af hij rolt dus niet meer gaat ie dn wel leren tijgeren? Wnt hij s al wel binna 4 maande soms de k ik dat hij achterloopt omdat veel andere vriendinnen van mij hun kinderen al wel draaiden .. En gigen tijgeren met 4 maanden, Hij kan ook ng niet alleen zitten maar zn hoofdje kan hij al wel rechthouden Meer moeders die zo iets hebben? Liefs
er is hier nog nooit gerold, volgens cb arts hoeft dat ook nog niet. en zelf zitten al helemaal niet! gewoon geduld komt vanzelf ik ken een baby van 5,5 maand die al zelf gaat zitten en net is begonnen met kruipen, echt op handen en knieen. dat is extreem vroeg!
och, Tim rolde wel eens, maar begon pas na de 5 maanden echt om te rollen. Misschien was hij zelfs wel 6 maanden. En tijgeren doet hij pas sinds hij 8 maanden is hoor, dus je hebt nog voldoende tijd.
Tijgeren met 4 maanden is wel heel snel, zijn de uitzonderingen of overdrijvende moeders Met vier maanden 'moet' ie lekker op z'n buik of rug liggen, niet zitten...rustig aan, gaat al snel zat Hier liet ie trouwens altijd zien als ie iets geleerd had en deed het vervolgens een tijd niet.
Ons zoontje kon met 15 weken ongeveer van buk naar rug draaien. Van rug naar buik met volgensmij 4,5 maand. Nu is hij 6,5 maand en heeft hij behalve rollen niets extra's meer gedaan. Hij kan niet alleen zitten en hij kan niet tijgeren. hij probeert wel te kruipen maar het lukt hem nog niet. Ik denk dus echt dat je je geen zorgen hoeft te maken. 4 maanden is echt te vroeg om dan al te kunnen zitten en daarbij, de een is nu eenmaal sneller dan de ander. Zitten hoeft volgens CB pas met 8 maanden, dus dan hoeft tijgeren nu al helemaal nog niet!
mijn zoontje heeft ook pas 1x zelf gerold. Daarna niet meer. En hij is al bijna een half jaar. Gewoon geduld hebben
mijn dochter rolde inderdaad ook erg vroeg, en kan het dus wel! Heb het nu al 3 weken niet meer gezien. Komt vanzelf wel weer, ze is vast druk met iets anders ontdekken.
hier wordt ook nog niet getijgert of gezeten hoor, ik zou het heel leuk vinden maar ze moet er zelf achter komen. Ze rolt en draait wel veel, en drukt zichzelf achteruit. Vooruit is er nog niet bij.
Onze dochter is inmiddels 14 maanden en heeft nog nooit getijgerd of gekropen. Ze doet alles op haar kont!