Zoals de titel al zegt, wat zijn nou leuke cadeaus voor een 4-jarig jongentje? Onze zoon word 25 september alweer 4 jaar en heb totaal geen idee wat leuk is om te geven en te vragen aan de visite.. Hebben jullie ideeën? Mag ook buitenspeelgoed zijn, we hebben nu lekker een voor- en achtertuin. Met wat voor speelgoed speelt jullie kind van die leeftijd nu graag? (Zoonlief speelt namelijk echt nog amper... Wilt alleen maar de hele dag op de iPad of Nintendo grrr..)
Onze zoon wordt in augustus 4 en dit hebben wij op het lijstje gezet (en gekocht) - een grote houten hijskraan (Fagus) - een houten knikkerbaan (Quadrilla of Haba) - Pluk van de Petteflat - een tafeltent - mini loco - muziekinstrumenten - uitbreiding van zijn Brio trein - Lego CITY (vanaf 5 jaar) - DVD Buurman en Buurman - schoobord / whiteboard (IKEA) - schooltas met lunchset (Beker + broodtrommel) - Abonnement op de BOBO - Nijntje gaat naar school - Storio - LEgo bouwplaat - CD's met sprookjes / verhalen - loopblikken (bij de Bijenkorf te koop) - een bel (met klepel) voor aan zijn speelhuis (hij is gek op bellen op het moment) Bij ons wordt niet gespeeld op de i-pad (en hebben wel een WII maar daar heeft hij nog nooit op gespeeld). Het valt bij ons onder TV kijken en dat doen we max 2 x per dag circa 30 min. Er is op dit moment heel leuk buitenspeelgoed te koop bij de Bijenkorf (bijvoorbeeld loopblikken.. super!)
Ik geef iedereen deze tip. Zo leuk en leerzaam! Staat hier al lang op het lijstje en bijna een 4 jaar feest in zicht.. Facemakers en Shapemakers van Miller Goodman Miller Goodman FaceMaker blokken puzzel 5-7jr+ | PSikhouvanjou Ohja en hij krijgt twee goudvisjes in een mooie kom. (onder het mom, "verzorging")
Mijn zoon is net 4 geworden en de grootste hit is hier de werkbank van Bosch met bijbehorend gereedschap. Geweldig spul en hij is er dol op.
Schooltas Broodtrommel Drinkbeker Playmobil Gezelsschapspellen Storio Puzzels Mini Loco Skeelers/rolschaatsen Fiets Voetbal Step Dit is waar onze zoon voornamelijk druk mee is
Mijn zoon wordt in september ook 4 en wij weten het dus ook niet! Denken eraan om een ipad/tablet te kopen (die dan voor ons allemaal is) want bij mijn ouders speelt hij daar heel veel mee dus dat zou een succes zijn. Verder geen idee. Ja wat leuke dvd's, racebaan of treinbaan ofzo! Wij moeten ons ook even gaan orienteren want voor je het weet is het zover.
Mijn zoon word 17 sept 4 en ik denk dat wij een skelter gaan kopen. Hij is namelijk een echte buitenrat!
Hier geen jongetje maar een meisje dat 4 wordt, en hier vinden we het ook moeilijk. Tot nu toe hebben we - Een fiets (ze fietst sinds een paar weken zonder zijwieltjes op een 12'' en dan krijgt ze een 16'') - Mini Loco - Fietshelm (vraagt ze zelf naar) - Toeter voor op haar fiets (vraagt ze zelf naar) - Poppenzitje voor op de fiets (vraagt ze zelf naar) Schooltas, beker, etc heeft ze allemaal van toen ze naar de psz ging.
hoi, moeilijk hé...leuke en geschikte kadootjes zoeken.... Al weet ons manneke meestal wel al wat hij wil hebben... Hijkreeg voor zijn 4de verjaardag: een thomas de trein step -een aantal treintjes en trein attributen (van thomas de trein) -een badjas van thomas de trein -cars spelletje voor zijn v-smile pocket - gepersonaliseerde broodtrommel en beker voor school en nu hij bijna 5 wordt wil hij graag: -thomas de trein horloge -belle en flynn (2 treinen)(de overige treinen heeft hij al of die vind hij niet leuk) -lego brandweer, politie of ambulance (hij is nog maar pas begonnen met lego...dus daar kunnen we veel kanten mee op) wat ik nog zeer geschikte dingen vind : -clowns spelletje met kaartjes en een bel (leuk om samen te doen!) -bunny hop spel! - gepersonaliseerde broodtrommel/beker/rugzak voor school veel plezier met het uitzoeken van kadootjes!!
Bedankt voor de ideeën, we zullen es goed kijken de komende weken waar echt zijn interesse ligt en dan beslissen. Denk sowieso wel iets van buitenspeelgoed. Trampoline voor in de achtertuin of een skelter ofzo..
En ben je er al uit? Wij gaan voor de skelter!! Vind het alleen lastiger wat aan de vrienden en familie te vragen hihi, maar er zitten hier al leuke tips tussen!!
Nou hier heeft zoonlief van mijn ouders een mammoet skelter gekregen (hij is pas 19 september jarig) maar we hebben hem hier al staan. Wij geven zelf waarschijnlijk de elektrische lego trein met extra spoor en station. En van familie zal hij ook wel lego krijgen en we vragen een elektrische tandenborstel voor kinderen. Verder heeft hij al zoveel buitenspeelgoed en hij krijgt nu echt interesse voor lego dus altijd leuk om te geven.
Mijn zoontje is in april 4 jaar geworden. Van ons heeft hij een mammoet skelter gekregen. Hij speelt er erg veel mee..dus een succes!! Wat hij nog meer leuk vindt is: -step met 2 wielen -fietsen -kleien -hamertje tik - Lego -auto's -gezelschapspelletjes -zoekboeken -grote schop -supergrote knuffelhond van Ikea -rugzak en paraplu van Carl - playmobil Succes!