verlatingsangst?? sprong???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cs1986, 12 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cs1986

cs1986 Actief lid

7 mrt 2013
    117
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hallo mede-moeders,
    mijn zoon wordt deze maand 1.5 jaar en is momenteel heeeeeel erg gehecht aan mij, mama. ik hoor het woordje dan ook ongeveer 1500x per dag. natuurlijk snap ik dat ik degene ben die het meest bij hem is, maar als ik ook maar opsta van mijn stoel is het paniek en roept hij al huilend mama mama mama. ook wanneer iemand anders iets tegen hem zegt wat hij niet mag is het mama mama mama. alleen spelen is erg lastig en ik word langzamerhand een beetje onzeker. ik kan niks doen of niet eens naar de wc zonder dat hij gaat huilen. herkennen jullie dit? is het een sprongetje? of verwen ik hem teveel? op zich zijn mijn vriend en ik redelijk streng en consequent voor hem. Heeft iemand tips? erop uit gaan met hem maakt geen verschil, dan nog kleeft ie enorm aan me...

2. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Onze zoon had die fase met 11 maanden. Duurde een week of 3 en was toen weer over. Ik denk dat het in jouw geval hetzelfde is....geduld, hou vol en herhaal: het is een fase, het is een fase, het is een fase....;)

3. Lizzza

Lizzza Actief lid

23 jul 2013
    110
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja zit er ook middenin. Slapen is ook drama momenteel. S'nachts gaat het redelijk gelukkig maar overdag gilt hij alles bij elkaar als hij zijn bed ziet. Ik wandel veel met hem daar word hij rustig van. Maar hij hangt ook heel de dag aan mij. Dus ik breng hem regelmatig naar mijn ouders. Dan kan ik even op adem komen en iets voor mezelf doen.
    Verder kan je niet veel doen als hem zoveel mogelijk veiligheid en geborgenheid geven. En dan maar hopen dat het snel over gaat. Want slopend is het zeker😕 Sterkte met alles!

Deel Deze Pagina