Hoi allemaal, ik heb even een vraagje aan iedereen die een laparoscopische galblaasverwijdering heeft gehad. Hoe lang hebben jullie last gehad van de schouderpijn? Ik heb het maar aan 1 kant, en ze zeggen 24-48uur maar ik heb nu na 4 dagen nog steeds last! Groetjes DeeLighT
Ik heb heel lang last gehad van mijn schouders ...werd er niet goed van, echt spierpijn ...denk dat het wel 14 dagen geweest is...
hoi bij mij ook een paar maanden geleden verwijderd maar vanaf dag 1 alleen maar wat spierpijn in buik gehad en verder niets. vervelend voor je zeg, sterkte ermee!
Ik heb dagen last ervan gehad.Nou heb ik wat overgewicht en dan gebruiken ze ook meer koolzuurgas dus ik denk dat dat voor mij de verklaring was.Maar de ene arts gebruikt ook 2 liter koolzuurgas en de andere bijvoorbeeld 3 liter koolzuurgas.Het is dus wisselend. En dan is het niet vreemd dat het meer dagen duurt dat je van de pijn af ben.Heel vervelend dat wel. Veel sterkte en beterschap !!
In februari is ie bij mij verwijderd en van me schouder heb ik helemaal geen last gehad maar wel ontzettend veel napijn. Heb dan ook 4 dagen in het ziekenhuis gelegen
Hmm, ben dus duidelijk niet de enige. Vroeg me al weer af of ik raar was. En hadden jullie ook die kriebels in je keel van het intuberen?