Verlatingsangst???

Discussion in 'Baby en dreumes' started by cinnepin7930, May 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cinnepin7930

Dec 1, 2009
    19
    0
    0
    verkoopster op n tankstation
    Schiedam
    Mijn dochtertje van 8 maanden word snachts steeds huilend wakker, ze is echt ontroostbaar. Ja je kan dr wel troosten als je dr uit dr bedje haalt maar zodra je dr weer in leg begint ze weer enorm te krijsen je krijgt haar dan ook niet meer stil. In t begin dachten we dat ze honger had of een vieze luier had maar dat is t allemaal niet. Dit gaat nu al denk ik een week zo. Zou t iets van verlatingsangst zijn ofzo, en hoe lang kan dat gaan duren??? Overdag slapen gaat trouwens gewoon goed, ze slaapt zelf in en slaapt dan ongeveer anderhalf uur soms twee. Ik weet niet meer wat ik moet doen, hopelijk weet iemand van jullie dat wel.

2. Col82

Col82 Actief lid

Aug 22, 2008
    198
    0
    0
    Amersfoort
    Mijn zoontje heeft ook zo'n periode gehad, duurde een week of 3. Voorheen sliep hij 's nachts altijd door, van 19.00 tot 6.00 uur. Maar rond 7,5 maand was het ook een paar keer per nacht huilen. Sinds een week of 2 is het weer voorbij en slaapt hij weer heerlijk. Ik denk zelf dat het een sprongetje is geweest. Tips heb ik dus niet echt, wij hebben hem 's nachts steeds getroost en ineens sliep hij weer heerlijk. En was hij overdag ook weer een stuk vrolijker.

3. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    2,378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Dit hebben wij ook net gehad. Het begon met zo nu en dan op die manier wakker worden en toen elke dag. Dit duurde 3 weken geloof ik en toen was het redelijk over. Afgelopen week 2x gehad dat hij helemaal overstuur wakker werd.
    Meestal geef ik hem een klein flesje in bed en dan wordt hij rustig en zakt hij weg. Als hij de fles niet wil, dan laat ik hem even brullen (niet langer dan 5 minuten). Hij is namelijk wel moe, maar wil niet naar bed.

Sterkte! Het is een fase en komt echt goed.

4. Popsel

Popsel Actief lid

Jun 24, 2007
    281
    0
    0
    Hier precies hetzelfde gehad rond 9 maanden en zo snel het kwam ook zo snel weer weggegaan. We hebben haar in die tijd getroost op haar kamertje, even op schoot, boekje bladeren en even tutteren. We hebben zelfs een keer een boterham gegeven omdat ze honger had en ze sliep daarna weer heerlijk. Dit wilden we niet aanwennen natuurlijk maar is bij 1-2x gebleven.
    Ik denk wel een vorm van verlatingsangst, die periode hierna leek ze wel aan mij vastgeplakt en ook dit gaat nu weer beter. (Is nu 11 maanden)

Gaat dus echt over!

Share This Page