Verlatingsangst!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door fafje, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hier ook. Slapen gaat redelijk, is per avond verschillend. Maar een maand geleden was dat ook drama.
    Nu is het vooral overdag, hij tijgert de hele dag jammerend achter me aan;) Ik probeer hem zoveel mogelijk af te leiden en soms laat ik hem ook maar even, kan niet de hele dag met hem op de arm rond sjouwen.
    Als ik me al omdraai begint ie te krijsen. En boos dat ie dan is:$

2. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

3 mrt 2009
    951
    3
    18
    Ik werk in de psychiatrie
    Haarlem
    He hallo
    Hier ook af en aan: slecht slapen, krijsen s nachts.
    Nu: schreeuwen om mamma s nachts, overdag niet naar bed willen, als ik de deur uitga huilen, terwijl pappa er gewoon is. S nachts heeeeel vaak wakker....GAAP
    En ze is 16 maanden...

3. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

3 mrt 2009
    951
    3
    18
    Ik werk in de psychiatrie
    Haarlem
    Heeeeel herkenbaar!!!!
    Hier precies zo met een kindje van 16 maanden.

4. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    Da's mooi dat er iets voor in de plaats is gekomen en eigenlijk ook wel lekker als hij nu al zonder speentje in slaap leert vallen. zal er wel aan toe zijn dan...

5. fafje

fafje Niet meer actief

ja op zich nooit echte en spenenkind geweest echt alleen bij inslaap vallen...maar tijd terug wilde ie em ook ineens niet meer..maar na een week kon ie ineeens niet mee rzonder..haha heel gek..maar nu issie er ehct vanaf volgens mij!

6. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    Hier ook alleen een speentje bij het slapen en heeeeel soms als ze hangerig/moe is en verder niets wil. Verder taalt ze er eigenlijk niet naar, maar waarschijnlijk ook omdat ik het niet aanbied :D. als ze 'm namelijk wel ziet is zo'n speentje toch niet te weerstaan...

7. fafje

fafje Niet meer actief

haha ik heb eigenlijk ook nooit aangeboden...maar ALS ik het wel deed...als ik dacht dat ie moe was ofzo en hij in de wagen lag..dan werd ie gewoon boos..heel raar in de wagen dus al amper als ie daarin wilde slapen..maar thuis in zn bedje weer wel..

maar hoop wel dat ie er nu vanaf is...lijkt me zo'n gedoe om het later af te leren...:(

Deel Deze Pagina