Onze dochter van 4 maand heeft veel gehuld de eerste 2 mnd door reflux, later was dit met medicijnen beter, ze werd vrolijker maar was nog steeds veel wakker, ze sliep max 2.5 uur per dag en snachts sliep ze wel goed, ze zat op ongeveer 7/8 voedingen TOT vorige week een half uur na de voeding al wee4 moe en dan hup slapen. En laat ook opeens langer tussen de voedingen zitten ( voed op verzoek) omdat ze zo veel slaapt. Ook nu slaapt ze nog goed s nachts. Wie herkent dit? Mijn oudste 2 waren juist meer wakker tegen deze leeftijd, zou het e3n inhaalslag kunnen zijn of omdat ze zich nu eindelijk lekker voeld?
Zou misschien een sprongetje aan kunnen komen? Of waarschijnlijk omdat er nu meer tijd tussen de voedingen zit neemt ze waarschijnlijk ook meer in, waardoor ze weere ven moet slapen om op krachten te komen.
Mijn jongste was tot ze n half jaar was ong. 5u per etmaal wakker. Ze had t blijkbaar nodig al die slaap. Verschilt echt per kind!
Zou fijn zijn als ze zo goed blijft slapen. Ik hoop t voor je! Hier is de kleine ook niet zon slaapkop. En hij heeft echt fases waarin hij ineens een aantal dagen veel slaapt en snel moe is... Maar ieder kindje is anders, dus wie weet!
Ik denk echt dat ze nu aan het inhalen is wat ze de eerste maanden te weinig heeft gehad door de reflux. Ik denk echt dat ze zich nu beter voelt en daarom nu eindelijk beter kan slapen.
Kan best dat ze nu het beter gaat ineens sneller moe is van dingen die ze ziet en hoort etc. Lekker laten slapen, dan kan ze alle indrukken goed verwerken
mijn meisje van 4 maanden slaapt ook zoveel,ze maakt een groeispurtje door,en misschien een sprongetje? Lekker je meisje laten slapen,ben blij dat je meisje nu goed in haar vel zit meid.
Ben ook zo blij dat het nu eindelijk goed met haar gaat ze is zo vrolijk en nu opeens eem slaapkop! Ben wel wat onzeker wat betreft de bv, nu ze minder wil drinken, maar ook dat zal wel in orde komen.
Mijn jongste dochter heeft de eerste 9 weken ook heel veel gehuild door de reflux, nadat ze med had en zich beter voelde ging ze ook ineens veel meer slapen, ze was tot zeker 7 maanden max 5a6 uurtjes wakker over 24 uur, ze is ook altijd wen goede slaper gebleven! Heerlijk dat je meisje zich nu veel beter voelt!!