Verlatingsangst?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door AngelaV, 17 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Hallo,

Mijn zoontje heeft altijd al slecht geslapen maar de laatste week is het wel heel erg. Als we bij m weglopen begint ie te gillen en kan hier heel lang mee doorgaan.
    Ik heb wel een vriend, maar door omstandigheden wonen we nog niet samen.. Dus moet ik alles alleen doen. De keren dat mn zoontje heeft doorgeslapen is op 1 hand te tellen. Moet er gemiddeld 7x per nacht uit en laatste tijd slaapt ie ook vaak bij me in bed.
    Nu wou die vandaag helemaal niet slapen en zat alleen maar te gillen. Ik deed m 7uur naar bed en na 15min viel ie toch in slaap, maar om half 9 begon ie alweer.

Ik ben echt helemaal op en heb zijn bedje maar op mn kamer gezet, en meneer slaapt gewoon! (Terwijl ik tv kijk op mn kamer nu..)
    Misschien niet de verstandigste oplossing? Maar ik weet het echt niet meer..

Heeft er iemand toevallig nog tips?

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Is hij niet ergens van geschrokken? Dromen?
    Iets engs in zijn kamertje? Een knuffel, pop oid?

Ja...sommige kinderen testen ook gewoon uit hoever ze kunenn gaan en hij heeft nu ook gewoon door dat hij bij jou in bed mag slapen als ie maar net zolang door gaat.
    Al is het 2 uur, hij weet dat ie toch wel gepakt word.

Ik ben zelf niet echt een voorstander van laten huilen want er zijn zoveel oplossingen, oa 5 min methode, of er zelf bijblijven tot hij slaapt maar geen woord wisselen of contact maken oid.

Deel Deze Pagina